Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τουρισμός -- Διοίκηση και οργάνωση"
Αποτελέσματα 1-15 από 15
-
Brand personality destination : the case of Paros
(2010-11-24)Ο τουρισμός αποτελεί τη βασική πηγή εσόδων και συναλλάγματος για την Ελλάδα και ίσως τον βασικότερο παράγοντα, ο οποίος μπορεί να συμβάλλει σε περιόδους κρίσεων, όπως αυτήν που διανύουμε στη σημερινή εποχή. Για να γίνει, ... -
Διαχείριση κρίσεων : μια αναγκαία παράμετρος της τουριστικής βιομηχανίας
(2009-01-29)Κρίση είναι ένα μεγάλο, ξαφνικό γεγονός, το οποίο έχει πιθανώς αρνητικά αποτελέσματα. To γεγονός και οι συνέπειές του μπορούν να βλάψουν σοβαρά έναν οργανισμό και τους υπαλλήλους του, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, την ... -
Η Αθήνα ως τουριστικός προορισμός
(2009-12-01)Η μελέτη ξεκινάει με μία ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου και την παρουσίαση της ευρύτερης τουριστικής πραγματικότητας της Ελλάδας κατά τα τελευταία χρόνια. Επίσης γίνεται μία προσπάθεια κατανόησης ... -
Η διαχείριση της κρίσης στις σύγχρονες επιχειρήσεις: επιλογή ή ανάγκη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το θέμα των κρίσεων και της διαχείρισης τους. Αποτελείται από δυο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελεί την θεωρητική προσέγγιση, στο οποίο βασίζεται το δεύτερο μέρος. Ειδικότερα, στα ... -
Η διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα στον τουρισμό την εποχή της ποιότητας και της επιχειρηματικής ηθικής
(2009-11-18)Η εργασία εξετάζει ένα πλαίσιο εννοιών με φόντο στον τουριστικό κλάδο και γίνεται μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αναφορικά με τη διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα, τη διοίκηση ποιότητας και την επιχειρηματική ηθική. ... -
Η επίδραση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων
(2007-08-23)Η παρούσα διδακτορική διατριβή εστιάζεται και ερευνά την υπόθεση ότι η πανεπιστημιακή εκπαίδευση αποτελεί το μέσον για την ποιοτική αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και τη βελτίωση των διαρθρωτικών αδυναμιών ... -
Θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω του ανθρωπίνου δυναμικού στον τουρισμό
(2013-02-13)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια σειρά πολύ σύνθετων ζητημάτων, δεδομένου ότι η παγκοσμιοποίηση, οι δημογραφικές μετατοπίσεις, η οικονομική αστάθεια και οι τρέχουσες ανταγωνιστικές πιέσεις, δημιουργούν ένα ... -
Ο χειμερινός τουρισμός στην Αθήνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)Ο χειμερινός τουρισμός δεν συνιστά μια πρόσφατη εκροή του βιομηχανικού πολιτισμικού γίγνεσθαι. Αυτός ακολούθησε την εξέλιξη και τις αμέτρητες αλλαγές της ανθρωπότητας κατά τη διάρκεια των τελευταίων αιώνων. Σήμερα. ... -
Πληροφοριακά συστήματα στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012) -
Προμελέτη σκοπιμότητας επιχείρησης τουριστικών λεωφορείων στην Πάργα
(2011-10-11)Η μελέτη σκοπιμότητας που ακολουθεί αναφέρεται σε μία επιχείρηση τουριστικών λεωφορείων με αντικείμενο τη μεταφορά των τουριστών στις παραλίες της περιοχής της Πάργας. Η ιδέα για την ίδρυση της συγκεκριμένης επιχείρησης ... -
Στοχεύοντας σε φωλαιακές αγορές: η μελέτη περίπτωσης του Ν. Αρκαδίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09-30)Ο τουρισμός, είναι ένας κλάδος που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την ανάπτυξη της Ελλάδας και στον οποίο δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα κάθε χρόνο για την βελτίωση του και την ανάπτυξη του ώστε να αποτελεί βασικό σημείο ... -
Στρατηγικές Ευρωπαϊκής Ένωσης για την τουριστική βιομηχανία. Ελληνικός τουρισμός : η στρατηγική του ΕΟΤ κατά την τελευταία δεκαετία
(2007-07-17)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην προσέγγιση της τουριστικής βιομηχανίας από πλευράς της επιχειρησιακής στρατηγικής. Στο πρώτο μέρος έγινε προσπάθεια να προσεγγιστεί και να αναλυθεί η έννοια της στρατηγικής και ο ρόλος της ... -
Στρατηγικές προώθησης της Ελλάδας ως κύριου Ευρωπαϊκού προορισμού (συγκριτική ανάλυση των βασικών ανταγωνισμών)
(2006-07-05)Σκοπός της εργασίας που υλοποιήθηκε γύρω από το θέμα αυτό ήταν η παρουσίαση μιας στρατηγικής προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό. Αφού πρώτα καταγράφηκαν οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της χώρας σε τουριστικό επίπεδο, ... -
Σύγχρονες εφαρμογές marketing ξενοδοχειακών & τουριστικών επιχειρήσεων της Ρόδου
(2009-09-24)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει μια ανάλυση του τρόπου με τον οποίο προωθούνται οι ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις της Ρόδου είτε μεμονωμένα με βάση τις διεθνείς πρακτικές, είτε συνολικά ως τουριστικός ... -
Συστήματα τουριστικών και ταξιδιωτικών προτάσεων
(2011-07-28)Βασικός σκοπός της παρούσης έρευνας είναι η κατάδειξη της σημασίας των ηλεκτρονικών συστημάτων σύστασης τουρισμού και η ενασχόληση με τα βασικά πλεονεκτήματά τους, τις απαιτήσεις τους και τις τυχόν ελλείψεις τους που χρήζουν ...