Σύγχρονες εφαρμογές marketing ξενοδοχειακών & τουριστικών επιχειρήσεων της Ρόδου
Master Thesis
Συγγραφέας
Πάττας, Σάββας Ε.
Ημερομηνία
2009-09-24Θεματική επικεφαλίδα
Ξενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ρόδος (Ελλάδα) ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Τουρισμός -- Διοίκηση και οργάνωση ; Τουρισμός -- ΜάρκετινγκΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει μια ανάλυση του τρόπου με τον οποίο προωθούνται οι ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις της Ρόδου είτε μεμονωμένα με βάση τις διεθνείς πρακτικές, είτε συνολικά ως τουριστικός προορισμός μέσω των αντίστοιχων φορέων. Η εργασία αυτή έχει δύο στόχους: πρώτον να μπορεί να ενημερωθεί ο οποιοσδήποτε σχετικά με τον τουρισμό και το μάρκετινγκ, δεύτερον να παρουσιάσει ένα προτεινόμενο, σύμφωνα με τον συγγραφέα της παρούσας διπλωματικής εργασίας, σχέδιο μάρκετινγκ προορισμού για το νησί της Ρόδου και τέλος με βάση αυτό το σχέδιο, να καταγραφούν τα προβλήματα που αφορούν τον τουρισμό της Ρόδου και να διατυπωθούν προτάσεις για την επίλυση τους. Ο τουρισμός αποτελεί την κύρια οικονομική δραστηριότητα των κατοίκων του νησιού και επομένως κρίνεται απαραίτητη η ανάλυση της σημασίας και των συνεπειών που αυτός συνεπάγεται για έναν διεθνώς αναγνωρισμένο τουριστικό προορισμό όπως είναι η Ρόδος. Η προώθηση του τουρισμού γίνεται βάσει των αρχών του μάρκετινγκ. Κάθε τουριστικός προορισμός μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της κατάλληλης χρήσης των εφαρμογών του, προκειμένου να γίνει γνωστός διεθνώς και να καταφέρει να προκαλέσει την αντίστοιχη ζήτηση με σκοπό την τουριστική του ανάπτυξη.