Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τιμή"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Αξιολόγηση προμηθευτών. Μελέτη περίπτωσης - ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΟΝ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Η Εφοδιαστική αλυσίδα σήμερα αποτελεί σημαντικό σύστημα διαχείρισης των λειτουργιών της επιχείρησης, το οποίο αποσκοπεί στη μείωση του κόστους των συναλλαγών της επιχείρησης. Ταυτόχρονα απαιτείται η προσφορά προϊόντων ... -
Διαφήμιση στο διαδίκτυο : προστασία του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δίκαιο και Οικονομία» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, εκπονήθηκε η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διαφήμιση στο Διαδίκτυο: Προστασία του Καταναλωτή». ... -
Μελέτη αγοράς και marketing εμπορικού κλάδου, ενός αδιαφοροποίητου εμπορικού προϊόντος : η περίπτωση του συνδετικού υλικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εξετάσουμε τις αγοραστικές συνήθειες των εμπόρωνκαταστημάτων που εμπορεύονται ένα αδιαφοροποίητο προϊόν όπως είναι οι βίδες και τα παρελκόμενά τους (περικόχλια-ροδέλες-ντίζες). Η ... -
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας παραγωγής και εμπορίας ελαιόλαδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-10)Μέσα από την παρούσα εργασία αναπτύσσεται ένα επιχειρηματικό σχέδιο για μια νέα εταιρεία που θα ασχοληθεί με την τυποποίηση ελαιόλαδου. Η ανάλυση των δεδομένων και των προβλέψεων έχει αναδείξει ορισμένα συμπεράσματα σχετικά ... -
Πολιτικές τιμολόγησης & μάρκετινγκ - Η περίπτωση του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η τιμή είναι η μόνη παράμετρος του μείγματος μάρκετινγκ που προσφέρει έσοδα στην επιχείρηση, όλες οι υπόλοιπες συνεπάγονται κόστος, γι΄αυτό παίζει κύριο ρόλο στην επιβίωση, στην εδραίωση και την κυριαρχία της επιχείρησης ...