Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Συμπεριφορά καταναλωτή"
Αποτελέσματα 1-10 από 10
-
Sensory marketing: η δύναμη των αισθήσεων στις πωλήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)Η παρούσα εργασία αποτελεί μία ακαδημαϊκή μελέτη, σχετικά με τον αμφιλεγόμενο τομέα του Sensory Marketing, και με τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα εργαλεία που έχουν στην ... -
Ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την παρουσίαση της λειτουργικότητας ενός συστήματος συστάσεων στα πλαίσια των ηλεκτρονικών αγορών. Σκοπός είναι ανάμεσα σε πολλά υποψήφια είδη που δυνητικά θα αγοράσει ο χρήστης και δεν έχει ... -
Αναπαραγωγή, χαρακτηριστικά και επιδράσεις της ατμοσφαιρικής μουσικής στα λιανεμπορικά καταστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η ακαδημαϊκή βιβλιογραφία βρίθει ερευνών και αναφορών σχετικά με τις ευεργητικές επιδράσεις της μουσικής στα συναισθήματα, τις αντιλήψεις, τις στάσεις και εν τέλει στη συμπεριφορά των πελατών ενός καταστήματος απέναντι ... -
Η αγορά της σοκολάτας στην Ελλάδα την σύγχρονη εποχή - μελέτη περίπτωσης Mondelez Hellas-Lacta
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρακάτω διατριβή διερευνά την αγορά της σοκολάτας στην Ελλάδα, εστιάζοντας στην ιστορική εξέλιξη της σοκολάτας και στη σημερινή δυναμική της αγοράς, με μια μελέτη περίπτωσης για τη Mondelez Hellas και τη ναυαρχίδα ... -
Η καμπάνια της Nike μέσω κορονοϊού : #STAY_HOME#STAY_SAFE#STAY_ACTIVE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις στρατηγικές μάρκετινγκ της Nike και την επίδρασή τους στη συμπεριφορά των καταναλωτών και την αφοσίωση στην επωνυμία. Η έρευνα επικεντρώνεται στο πώς η Nike διατηρεί την ηγετική ... -
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ... -
Ο ρόλος της καταναλωτικής πίστης και του εθνοκεντρισμού στην πρόθεση (επαν)αγοράς της μάρκας: ποιές στρατηγικές μάρκετινγκ αποδίδουν;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)Η ανάκαμψη των οικονομιών που βρίσκονται σε φάση ύφεσης, απαιτεί την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και την προσαρμογή στις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε τοπική αγορά. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μέχρι ... -
Σύγκριση παραδοσιακού - ψηφιακού μάρκετινγκ και πως αυτά έχουν επηρεάσει διαχρονικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την σύγκριση του παραδοσιακού μάρκετινγκ με το ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτά επιδρούν στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Προκειμένου να γίνει η σύγκριση αυτή ... -
Συμπεριφορικά οικονομικά & social media : πως επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Συμπεριφορικά Οικονομικά και Social Media: πώς επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά» διερευνά τη σύνδεση των συμπεριφορικών οικονομικών με τα κοινωνικά μέσα και την επιρροή των ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον χώρο των υπηρεσιών υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα διπλωματική εργασία λαμβάνει χώρα σε μια περίοδο συνεχών αλλαγών σε όλους τους τομείς με τους οποίους έρχεται σε διάδραση ο άνθρωπος. Σε μια κρίσιμη, για τον άνθρωπο, περίοδο που συναντάει μπροστά του μια ασύλληπτη ...