Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Συμπεριφορά"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Εταιρική διακυβέρνηση - επιχειρηματική ηθική - μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εργασία μας χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο αρχικό μέρος θα ορίσουμε την ηθική από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα θα παραθέσουμε τους αρχικούς ορισμούς όπως δόθηκαν από την αρχαιότητα αλλά και από μεταγενέστερους φιλοσόφους.Σκοπός ... -
Η συμπεριφορά του καταναλωτή & οι παράγοντες που την επηρεάζουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Με την παρούσα εργασία καταβάλλεται προσπάθεια να διερευνηθεί ένα μεγάλο μέρος παραγόντων που ίσως δεν το έχουμε όλοι αντιληφθεί σε πόσο μεγάλο βαθμό και διάσταση επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ατόμων στη λειτουργία τους ... -
Μελέτη ταξιδιωτικής συμπεριφοράς Ελλήνων νέων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η σημαντική συμβολή του τουρισμού στη αναπτυξιακή πορεία των κρατών και η αναγνώρισή του ως προσδιοριστικό παράγοντα της ανάπτυξης και ευημερίας τους τον καθιστούν κυρίαρχη δραστηριότητα σε μία οικονομία. Η παρούσα εργασία ... -
Ο ρόλος και η σημασία του ανθρώπινου δυναμικού στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η παγκοσμιοποίηση, οι απορρυθμίσεις της παγκόσμιας οικονομίας, οι παγκόσμιες οικονομικές κρίσεις και η ταχεία τεχνολογική εξέλιξη αποτελούν κάποιους από τους παράγοντες που προκαλούν στις επιχειρήσεις έντονες πιέσεις και ... -
Συμπεριφορική διοίκηση των λειτουργιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Συμπεριφορική χρηματοοικονομική και συμπεριφορικά σφάλματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της Συμπεριφορικής Χρηματοοικονομικής, κατανοώντας πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της ψυχολογίας και της συμπεριφοράς κατά τη διαδικασία λήψης χρηματοοικονομικών ... -
Το νευρομάρκετινγκ και η σχέση με τα κοινωνικά μηνύματα – Η περίπτωση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο στις μέρες μας είναι οι εταιρείες που παράγουν προϊόντα ή υπηρεσίες να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο εμπορικό τους σήμα ή στη μάρκα τους, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο ευρύ κοινό. ...