Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγική μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-8 από 8
-
Άμεσες ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-01)Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι άμεσες ξένες επενδύσεις από τις αναπτυσσόμενες χώρες,η εξέλιξη,τα χαρακτηριστικά και οι επιδράσεις τους.Αφού συζητηθούν εν συντομία οι εσωτερικοί παράγοντες των επιχειρήσεων που τις ... -
Η καμπάνια της Nike μέσω κορονοϊού : #STAY_HOME#STAY_SAFE#STAY_ACTIVE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις στρατηγικές μάρκετινγκ της Nike και την επίδρασή τους στη συμπεριφορά των καταναλωτών και την αφοσίωση στην επωνυμία. Η έρευνα επικεντρώνεται στο πώς η Nike διατηρεί την ηγετική ... -
Η συμβολή των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην βελτίωση και προώθηση προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών οικονομικού προσανατολισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)Στη σύγχρονη πραγματικότητα της Ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οι υποψήφιοι φοιτητές προκειμένου να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε Μεταπτυχιακό επίπεδο, καλούνται να επιλέξουν μεταξύ μιας πληθώρας Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας για την διαμονή ξενοδοχοϋπάλληλων στην περιοχή Ερμιονίδας, Αργολίδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06-11)Η επενδυτική πρόταση αφορά τη δημιουργία μονάδας διαμονής προσωπικού 3 αστέρων στην Ερμιόνη, με στόχο την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό στον τουριστικό τομέα. Το έργο υλοποιείται από ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ για τη στόχευση αγορών : ανάπτυξη και έλεγχος ενός συστηματικού πλαισίου ταξινόμησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην βιβλιογραφία του στρατηγικού μάρκετινγκ, μέσω της διερεύνησης των αποφάσεων στόχευσης των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, σκοπό της αποτελεί η δημιουργία μίας τυπολογίας στρατηγικών ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ και η επίδραση τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο κλάδο των προϊόντων ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Οι στρατηγικές μάρκετινγκ στον κλάδο των προϊόντων ομορφιάς επηρεάζουν σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές, δημιουργώντας ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα την εποχή του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο τουρισμός αποτελώντας έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής, αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας, έχει κληθεί κατά καιρούς να αντιμετωπίσει περιπτώσεις κρίσεων, οι οποίες έχουν άμεσο αντίκτυπο και τον καθιστούν ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις με στόχο την καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-10-17)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται τον ρόλο του ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις με στόχο την καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες τους . Σκοπός της έρευνας είναι να εξετάσει πώς οι επιχειρήσεις ...

