Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διαδραστική μάθηση"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Ανάπτυξη διαδραστικού εκπαιδευτικού λογισμικού για την εισαγωγή στον προγραμματισμό με python
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού για την εισαγωγή στη γλώσσα προγραμματισμού Python, με έμφαση στην προοδευτική, διαδραστική και βιωματική μάθηση. Το λογισμικό έχει σχεδιαστεί ... -
Αξιοποίηση παιχνιδιού μικτής πραγματικότητας σε σχολικό περιβάλλον για την απόκτηση γνώσεων σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία ερευνά τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση για την ενίσχυση της κατανόησης και ευαισθητοποίησης των μαθητών σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων στο ... -
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία στοιχείων γραμματικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού με τη μορφή διαδραστικού παιχνιδιού, με στόχο τη διδασκαλία γραμματικών στοιχείων σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη ενός μαζικού ανοιχτού διαδικτυακού μαθήματος για φυσικοθεραπευτές σχετικά με τον ρόλο της άσκησης για την αντιμετώπιση χρόνιου πόνου μυοσκελετικών παθήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η διπλωματική εργασία εστιάζει στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός μαζικού διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) με θέμα τον ρόλο της άσκησης στη φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση του χρόνιου μυοσκελετικού πόνου. Το μάθημα ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής Android για κινητές συσκευές σε Android Studio με Kotlin
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα εργασία αναπτύσσει και παρουσιάζει μια εκπαιδευτική εφαρμογή για κινητά, η οποία στοχεύει στην εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού «Γλώσσας» μέσα από μια διαδραστική και παιγνιώδη προσέγγιση, αντίστοιχη της ...