Browsing by Subject / Keyword "Πελάτες"
Now showing items 2-9 of 9
-
Η διαχείριση των σχέσεων μεταξύ των τραπεζών και των πελατών σε περιόδους έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η Διπλωματική εξετάζει τον τρόπο που επηρεάστηκαν και διαμορφώθηκαν οι σχέσεις των τραπεζών με τους πελάτες κατά τη διάρκεια της κρίσης καθώς και τον τρόπο που οι ελληνικές τράπεζες διαχειρίστηκαν την αλλαγή στις σχέσεις ... -
Η κανονιστική συμμόρφωση ως επιχειρησιακή στρατηγική στις τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η δύσκολη οικονομική περίοδος στην οποία βρίσκεται η ελληνική οικονομία έχει επιδράσει σε όλους τους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας χωρίς οι τράπεζες να αποτελούν εξαίρεση. Ωστόσο, παρά τις όποιες δυσκολίες έχουν ... -
Η σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε καταναλωτές: μία προσπάθεια ερμηνευτικής προσέγγισης της λειτουργίας και της νομικής της φύσης στην απελευθερωμένη αγορά ενέργειας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-08)Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με την προβληματική της νομικής φύσης της σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας (στο εξής: η.ε.). Η προμήθεια η.ε. αποτελεί έναν εκ των πυρήνων της σύγχρονης οικονομικής και κοινωνικής ... -
Ο ρόλος της εμπειρίας του πελάτη στην ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης ΑΤΤΙΚΑ Πολυκαταστήματα Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η διεθνής ύφεση, το διαρκώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, η εμπορευματοποίηση και ο κορεσμός, οδήγησαν τις επιχειρήσεις στην υιοθέτηση νέων μεθόδων προσέλκυσης και εξυπηρέτησης πελατών. Παράλληλα, δεδομένης ... -
Πελατειακή εμπειρία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης HILTON ATHENS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί ο προσδιορισμός των βασικών παραγόντων οι οποίοι διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή στο ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς και τη διερεύνηση του ρόλου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ & CRM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης, κυριαρχεί μια μόνιμη αβεβαιότητα στον επιχειρηματικό κόσμο. Η αβεβαιότητα αυτή έχει επηρεάσει αρχικά σε μεγάλο βαθμό τις σχέσεις των επιχειρήσεων με τους πελάτες, και ... -
Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM Systems)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Τεχνικές συσταδοποίησης με εφαρμογή στον χωρισμό πελατών σε ομάδες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να εφαρμοστούν και να αξιολογηθούν τεχνικές συσταδοποίησης σε ένα πραγματικό σύνολο δεδομένων συναλλαγών ενός ομίλου σούπερ μάρκετ με σκοπό την ομαδοποίηση πελατών. Η ...