Browsing by Subject / Keyword "Ηλεκτρονικά παιχνίδια"
Now showing items 6-13 of 13
-
Εκπαιδευτικό quiz για φορητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android. Η εφαρμογή επιτρέπει στο κάτοχο κινητού τηλεφώνου με το λειτουργικό σύστημα Android να παίξει ένα παιχνίδι ερωταπαντήσεων για να εξετάσει ... -
Εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι για παιδιά με ΔΕΠΥ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Η ΔΕΠΥ συναντάται όλο και πιο συχνά στην παιδική ηλικία ενώ η παιδαγωγική παρέμβαση, σε συνδυασμό με τη συμβουλευτική γονέων και τη ψυχοθεραπεία, φαίνεται η πιο ασφαλής λύση. Τα τελευταία χρόνια, γίνεται προσπάθεια να ... -
Ενισχυτική μάθηση - Ms Pacman
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την εφαρμογή της ενισχυτικής μάθησης για την εκπαίδευση πρακτόρων σε ηλεκτρονικά παιχνίδια. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί η απόδοση και η αποτελεσματικότητα διάφορων παραλλαγών ... -
Θεωρητική ανασκόπηση των πλαισίων εργασίας εφαρμογών ιστού και πρακτική εφαρμογή στα Spring και Struts2
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Το αντικείμενο της παρούσας διατριβής αφορά τα πλαίσια εργασίας εφαρμογών ιστού (Web Application Frameworks). Αρχικά, γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά και στους λόγους χρησιμοποίησης των πλαισίων εργασίας λογισμικού ... -
Παιχνίδια ρόλων ζωντανής δράσης στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)O κύριος στόχος της ερευνητικής διπλωματικής εργασίας είναι η εμπειρική διερεύνηση του πλαισίου της ενσωμάτωσης των ψηφιακών Παιχνιδιών Ρόλων Ζωντανής Δράσης (LARPGs) σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης, με την υποστήριξη ... -
Περιβάλλοντα μάθησης σε κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Τα ψηφιακά παιχνίδια - γνωστότερα ως ηλεκτρονικά παιχνίδια - ανήκουν στη νέα «γενιά» των πολυμέσων, η οποία βασίζεται στην ψηφιακή τεχνολογία. Τα τελευταία 20 με 25 χρόνια η δημοτικότητα τους αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, ... -
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ... -
Ψηφιακή διασκέδαση και η επίδραση της στις γνωστικές λειτουργίες και την απόδοση των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10-14)Η ψηφιακή διασκέδαση και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο από τον ελεύθερο χρόνο των ανθρώπων. Παρότι παλαιοτέρα τα παιχνίδια αυτά θεωρούνταν ένα είδος διασκέδασης για παιδιά, σήμερα αποτελεί ...