Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Internet advertising"
Αποτελέσματα 7-11 από 11
-
Έρευνα για την συμπεριφορά των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα και η χρήση αυτών ως εργαλείο του marketing
(2013-06-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί πρώτον στην ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών απέναντι στο Facebook και δεύτερον στην εξαγωγή συμπερασμάτων για την χρήση του ως εργαλείου του marketing από τις επιχειρήσεις. ... -
Έρευνα για το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(2014-01-28)Στις σημερινές συνθήκες ανταγωνισμού των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί αναγκαίο εργαλείο. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή ... -
Η αξιοποίηση του Facebook από τις επιχειρήσεις
(2014-10-02)Η διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα, το Facebook, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα εργαλείο επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς και την εμπειρία των επιχειρήσεων ... -
Η επίδραση των online μέσων στον κλάδο της διαφήμισης: έμφαση στα social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-09-26)Μέσα από τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, ο διαφημιστικός κλάδος στην Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπος με ριζικές αλλαγές. Από την μία πλευρά, παρουσιάζεται διαρκής μείωση στο διαφημιστικό κονδύλι για την προβολή και προώθηση ... -
Το marketing των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης
(2014-09-25)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι «Η προώθηση των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου με στόχο να εντοπισθούν οι αγορές στόχοι ...