Η αξιοποίηση του Facebook από τις επιχειρήσεις
The presence of greek enterprises on Facebook
Master Thesis
Συγγραφέας
Σκλια, Χρυσούλα - Φωτεινή Δ.
Ημερομηνία
2014-10-02Επιβλέπων
Σμυρλής, ΙωάννηςΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Internet advertising ; Internet marketing ; Online social networks ; Επιχειρήσεις ; Τεχνολογικές καινοτομίεςΠερίληψη
Η διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα, το Facebook, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα εργαλείο επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς και την εμπειρία των επιχειρήσεων από τη χρήση του Facebook. Αρχικά, αναλύονται οι έννοιες της κοινωνικής δικτύωσης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και η ραγδαία εξάπλωσή τους σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, αναπτύσσονται οι λειτουργίες του marketing στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποιος είναι ο στόχος του social media marketing και ποιος ο ρόλος των ανθρώπων που ασχολούνται με αυτό. Γίνεται αναφορά στο Facebook ως πεδίο δράσης για τις επιχειρήσεις και αναφέρονται τα κύρια χαρακτηριστικά του Facebook που μπορεί μία επιχείρηση να εκμεταλλευτεί, τι πλεονεκτήματα θα αποκομίσει μία επιχείρηση από τη χρήση του καθώς και τι επιπτώσεις υπάρχουν. Στην συνέχεια, αναλύονται τα αποτελέσματα της δειγματοληπτικής έρευνας μέσω των οποίων εξάγονται βασικά συμπεράσματα για τη χρησιμότητα – αποδοτικότητα του Facebook για τις επιχειρήσεις, ποιοι είναι οι κίνδυνοι που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι επιχειρηματίες προβάλλοντας την επιχείρησή τους και αν η εμπειρία τους από τη χρήση του Facebook είναι θετική ή αρνητική. Τέλος, τα σημαντικότερα συμπεράσματα που εξάγονται από την έρευνα είναι ότι η πλειοψηφία των ερωτηθέντων επιχειρήσεων θεωρεί το Facebook ένα χρήσιμο και εύχρηστο εργαλείο επιχειρηματικής δραστηριότητας και η χρήση του μπορεί να αποφέρει πολλά οφέλη για την επιχείρηση.