Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ξενοδοχεία"
Αποτελέσματα 33-44 από 44
-
Στρατηγική ανάλυση με τη βοήθεια στρατηγικών ομάδων: η περίπτωση των ξενοδοχείων στα Χανιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Στρατηγική ανάλυση του ανταγωνισμού του Αστέρα της Βουλιαγμένης
(2003-12-01)Η παρούσα εργασία, αποτελεί μια έρευνα για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Αστέρα Βουλιαγμένης σε ότι αφορά το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. Η κεντρική ανάλυση θα εστιαστεί στο συγκεκριμένο υπόδειγμα ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ, μελέτη περίπτωσης εταιρείας τουριστικών επιχειρήσεων ESPERIA A.E. : διαμόρφωση και υλοποίηση στρατηγικού σχεδιασμού σε ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση και ανάλυση των κυριότερων στοιχείων που σχετίζονται με το στρατηγικό μάνατζμεντ
(2003-12-01)Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο σημαντικά μέρη. Το πρώτο μέρος, από το πρώτο έως το ένατο κεφάλαιο, ασχολείται με την μελέτη του Στρατηγικού Μάνατζμεντ. Δίνεται έμφαση στην ανάγκη επαναπροσανατολισμού της θέσης και ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός μικρο-μεσαίων, εποχιακών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: διερεύνηση της έκτασης εφαρμογής του στρατηγικού σχεδιασμού στις ελληνικές μικρο-μεσαίες, εποχικές, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (Μ.Μ.Ε.Ξ.Ε.) του Ιονίου, Κυκλάδων και Βόρειου Αιγαίου και ανάλυση των κυριοτέρων στοιχείων που αφορούν το στρατηγικό μάνατζμεντ, όπως αυτό υιοθετείται από τις επιχειρήσεις του κλάδου
(2005-12-01)Στα πλαίσια της διερεύνησης της λειτουργίας των ελληνικών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αντιλαμβάνεται κανείς, πως το μεγαλύτερο μέρος αυτών ανήκει στην κατηγορία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου. Σκοπός της ... -
Συμβάσεις διαχείρισης ξενοδοχείων (Hotel management contracts)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02-10)Σε πρώτο στάδιο παρουσιάζεται μια γενική θεώρηση της σύμβασης διαχείρισης επιχειρήσεων προς τη διασάφηση των βασικών χαρακτηριστικών, του περιεχομένου και της νομική της φύσης, μιας και η σύμβαση διαχείριση της ξενοδοχειακής ... -
Συστήματα προστασίας του περιβάλλοντος και διαχείρισης της ενέργειας
(2003-12-23)Οι επιπτώσεις της τουριστικής δραστηριότητας στο περιβάλλον προσελκύουν τελευταία το ενδιαφέρον της διεθνούς κοινής γνώμης και της επιστημονικής κοινότητας. Τα περιθώρια βελτίωσης των όρων λειτουργίας και συνεργασίας των ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακού τουριστικού οδηγού. Σύστημα συστάσεων σε ξενοδοχεία & εστιατόρια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-01)Σκοπός της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας δυναμικής ιστοσελίδας με θέμα την τουριστική προβολή, προώθηση και ανάδειξη μιας περιοχής (διαδικτυακός τουριστικός οδηγός). Ειδική ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη Τμήματος Διαδικτυακού Πληροφοριακού Συστήματος ξενοδοχείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Η παρούσα διπλωματική διατριβή παρουσιάζει, ένα διαδικτυακό πληροφοριακό σύστημα ξενοδοχείων. Πρόκειται για τον πυρήνα ενός συστήματος μέσω του οποίου μπορούν διάφοροι κάτοχοι καταλυμάτων (ξενοδοχείων, δωματίων κ.τ.λ.) να ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουρισμό : ο βαθμός αξιοποίησης και η χρησιμότητα στα ξενοδοχεία πολυτελείας και 5* της Αττικής
(2008-01-28)Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η διαδικασία αγοράς, πώλησης, μεταφοράς ή ανταλλαγής, αγαθών, υπηρεσιών και πληροφοριών μέσω δικτύων υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένου του διαδικτύου (Internet) και είναι μία από τις ραγδαία ... -
Το πρόβλημα της σπατάλης φαγητού σε ξενοδοχεία της Ελλάδας. Δράσεις πρόληψης και μετριασμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Ο τρόπος ζωής του ανθρώπινου είδους από τη βιομηχανική επανάσταση και μετά, ξεκίνησε να βασίζεται στην αλόγιστη κατανάλωση αγαθών αλλά και στην απόρριψή αυτών των αγαθών αμέσως μετά τη χρήση τους, αμέσως μετά, δηλαδή, από ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και κρατήσεις ξενοδοχείων: παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή μεθόδου ξενοδοχειακής κράτησης μέσω του διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η έννοια του ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί έναν όρο ομπρέλα για την εμπορία προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο Διαδίκτυο, καθώς και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04-18)Τα ξενοδοχεία πρέπει να προχωρήσουν σε ψηφιακό μετασχηματισμό προκειμένου να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και την εμπειρία των πελατών τους, καθώς και να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα μεταβαλλόμενο και ...