Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΚοτταρίδου, Μαρία
dc.date.accessioned2015-09-20T11:12:20Z
dc.date.available2015-09-20T11:12:20Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7671
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή αναφέρεται στην αποασυλοποίηση όπως εφαρμόστηκε από το Θεραπευτήριο Χρονίων Παθήσεων Παιδιών Αθηνών για τα άτομα με νοητική υστέρηση. Περιγράφονται οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν όσον αφορά την εκπαίδευση του προσωπικού και των ενοίκων, η φάση της προετοιμασίας και η φάση της διαβίωσής τους στην κοινότητα σε δομές όπως ξενώνες και προστατευμένα διαμερίσματα. Στην έρευνα που διεξήχθη το προσωπικό φροντίδας ερωτήθηκε σχετικά με την εμπειρία του αυτή και την επάρκεια της εκπαίδευσης που του παρείχε το Θεραπευτήριο. Η ομάδα παρέμβασης στο αρχικό στάδιο και ακολούθως η πολυκλαδική ομάδα και ο επιστημονικά υπεύθυνος, συνέβαλαν μέσα από διαδικασίες μάθησης, όπως είναι η παρότρυνση, η καθοδήγηση, η εκπαίδευση και η εφαρμογή στην πράξη στο να επιτευχθεί η ολοκλήρωση του προγράμματος αποασυλοποίησης. Το προσωπικό φροντίδας ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις του προγράμματος αποασυλοποίησης καθώς και στα καθήκοντα και στο νέο του ρόλο κατάφερε να βελτιώσει μέσω της εκπαίδευσης, τόσο το επίπεδο των γνώσεών του, όσο και τις εργασιακές του συνθήκες.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEmployees -- Training ofel
dc.subjectAdult learningel
dc.subjectΕργασία και εργαζόμενοι -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΕκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού : η περίπτωση του προσωπικού φροντίδας στην αποασυλοποίηση ατόμων με νοητική υστέρησηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call658.3124 KOTel
dc.description.abstractENThis study refers to the rehabilitation program put into practice by the Athens Children's Sanatorium of Chronic Disorders for mentally retarded children. It outlines the procedures followed with reference to both staff and patient instruction, during the stages of preparation, and later rehabilitation into the community by means of hostels or special care accommodation. In the research carried out the special care staffs were questioned in relation to the training given at the Sanatorium. The intervention group in the primary stage, followed by the many branched team and the scientific team in charge through instructing proceedings such as stimulation and guidance counseling, the education and the application in order to accomplish the completion of the rehabilitation program. Their duties and their new role managed to improve through the instruction, concerning both the level of knowledge and the quality of working conditions.el
dc.corporate.nameΑνώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέαel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»