Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Επιβλέποντα "Ρετάλης, Συμεών"
Αποτελέσματα 26-45 από 134
-
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση διαδραστικού υλικού για την επιμόρφωση της διερευνητικής μάθησης στις φυσικές επιστήμες σε εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Tutorial για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη δόμηση σεναρίων διερευνητικής μάθησης, για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. -
Αξιολόγηση ευχρηστίας και διδακτικής μεθοδολογίας e-learning προγράμματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-04)Η έλευση της κοινωνίας της γνώσης δημιουργεί νέα δεδομένα για τη μάθηση : η παγκόσμια ψηφιακή οικονομία απαιτεί ένα ευέλικτο εργατικό δυναμικό, που ενημερώνεται διαρκώς για τη νέα γνώση, που παράγεται με γρήγορους ρυθμούς. ... -
Αξιολόγηση παιχνιδιών φυσικής αλληλεπίδρασης με τη χρήση της κάμερας Kinect στην τρίτη τάξη δημοτικού για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία των Αγγλικών. Μελέτες περίπτωσης σε δύο σχολεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Τα τελευταία χρόνια διαδραματίζονται αλματώδεις εξελίξεις στην εκπαίδευση. Ήδη από τις αρχές του 21ου αιώνα παρατηρείται έντονη συζήτηση γύρω από τις αλλαγές που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν στα εκπαιδευτικά συστήματα ... -
Αξιοποίηση τεχνικών ψηφιακού κουκλοθεάτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Το κουκλοθέατρο αποτελεί τα τελευταία 3.000 χρόνια μια μορφή τέχνης και συγκεκριμένα μία από τις αρχαιότερες μορφές θεάτρου ή παραστάσεων, η οποία αναπτύχθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ... -
Αξιοποίηση της διαδικασίας σχεδιασμού επιτραπέζιων παιχνιδιών στη μαθησιακή διαδικασία προσχολικής αγωγής: ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού διαδικτυακού οδηγού
(2014-11-19)Τα παιχνίδια αποτελούν ένα αναπόσπαστο μέρος της ζωής των ανθρώπων και του πολιτισμού μας. Η παιδαγωγική αξία της παιγνιώδους προσέγγισης και των επιτραπέζιων παιχνιδιών έχει αναγνωριστεί μέσω ερευνών μερικών δεκαετιών ... -
Αξιοποίηση του Moodle για διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη και έρευνα με σκοπό την αξιοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ηλεκτρονικής Τάξης Moodle για τη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ... -
Αξιοποίηση του Moodle και της τεχνικής παιχνίδι ρόλων στην εκπαίδευση τραπεζικών υπαλλήλων σε θέματα διαχείρισης κρίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η αξιοποίηση των τεχνολογιών του διαδικτύου για την εκπαίδευση εργαζομένων αποτελεί ένα καινοτόμο μέσο διδασκαλίας. Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε μια πρόταση αξιοποίησης του Moodle για την εκπαίδευση υπαλλήλων ... -
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Alice για την εκμάθηση αντικειμενοστραφή προγραμματισμού μέσω δημιουργίας μικρόκοσμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-06)Στην εκπαιδευτική διαδικασία ανακύπτει συνεχώς η ανάγκη για την ανάπτυξη εξειδικευμένων εκπαιδευτικών εργαλείων για την υποστήριξη της διδασκαλίας του Προγραμματισμού. Οι έρευνες αυτές έχουν στόχο να ανακαλύψουν τρόπους ... -
Αξιοποίηση του επιχειρησιακού παιχνιδιού προσομοίωσης (business simulation game) "GoVenture CEO" για τον εμπλουτισμό της μεθοδολογίας αναγνώρισης επιχειρηματικών ευκαιριών στην επιχειρηματική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Η Επιχειρηματικότητα είναι μία απαραίτητη ικανότητα με πολλαπλά οφέλη στην ατομική, κοινωνική, οικονομική και εργασιακή πτυχή κάθε χώρας. Περιλαμβάνει διάφορες έννοιες, όπως τη δημιουργία και διοίκηση μίας επιχείρησης, την ... -
Αξιοποίηση του περιβάλλοντος App Inventor για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά ζητήματα που συνδέονται με το εκπαιδευτικό πλαίσιο της διδασκαλίας του προγραμματισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εντοπίζει τις δυσκολίες των μαθητών κατά την εκμάθηση. Στη ... -
Αξιοποίηση ΤΠΕ για την καλλιέργεια του λεξιλογίου και της κριτικής σκέψης σε παλιννοστούντες μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η ένταξη των παλιννοστούντων μαθητών στην ελληνική εκπαίδευση υπήρξε ένα εγχείρημα που παλινδρόμησε ανάμεσα σε πολλές πολιτικές και πρακτικές, επιφέροντας μικρές αλλαγές και βελτιώσεις στην επιτυχή σχολική εκπαίδευση των ... -
Αξιοποίηση των σχεδίων μαθήματος του εργαλείου CADMOS : δημιουργία αποθετηρίου σχεδίων μαθήματος & πρόταση για ενσωμάτωση σχεδίων μαθήματος στο περιβάλλον μαθησιακού σχεδιασμού ILDE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία – ΜΔΕ, παρουσιάζεται μια επέκταση της αξιοποίησης των σχεδίων μαθήματος του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού με γραφική διαπροσωπεία (graphical learning design tool) CADMOS ... -
Αξιοποιώντας την ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία προτείνει μία εναλλακτική προσέγγιση υλοποιήσεως του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn (OOEL), αποκλειστικώς μέσω της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας e-me. Η υπό εξέταση εκπαιδευτική ... -
Δημιουργία tutorial για το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού MIT App Inventor & ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Το MIT App Inventor είναι ένα δωρεάν οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού που μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργούμε εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούν android λογισμικό. Η λογική του εργαλείου βασίζεται ... -
Δημιουργία διαδραστικής ψηφιακής εφαρμογής με τη Microsoft Kinect κάμερα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Η αφήγηση μέσα από νουβέλες και διηγήματα αποτελούσε, ίσως ανέκαθεν, τον καλύτερο τρόπο έκφρασης, επικοινωνίας και μάθησης στις ευαίσθητες ηλικίες των πρώτων τάξεων του Σχολείου, παγκοσμίως. Καθώς οι τεχνολογικές εξελίξεις ... -
Δημιουργία διαδραστικού για την ασφάλεια στο διαδίκτυο για μαθητές δημοτικού και γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04)Η αλματώδης ανάπτυξη του Διαδικτύου τις τελευταίες δεκαετίες έχει επιφέρει καινοφανείς αλλαγές σε κάθε έκφανση της καθημερινότητας των ανθρώπων και έχει οδηγήσει σε μια εποχή που χωρίς υπερβολή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ... -
Δημιουργία ενός wiki με αλληλεπιδραστικό, επιμορφωτικό υλικό σχετικά με τις στρατηγικές διδασκαλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η ολοένα και μεγαλύτερη χρήση των τεχνολογιών Web 2.0 στην εκπαίδευση. Μια από αυτές τις τεχνολογίες είναι και τα Wiki. Η διπλωματική αυτή εργασία με τίτλο «Δημιουργία ενός wiki με ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικού σεμιναρίου για εκπαίδευση ενηλίκων εργαζομένων σε διεύθυνση πληροφορικής τραπεζικού οργανισμού με τίτλο: "Εισαγωγή στη διαχείριση περιστατικών: από το ITIL στην eBank"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίες» του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά στην κατεύθυνση «Ηλεκτρονική Μάθηση» ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικού σεμιναρίου για τη διερευνητική μάθηση και τις μοντέρνες τεχνικές αξιολόγησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλύσουμε τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού σεμιναρίου με θέμα την Διερευνητική μάθηση στις Φυσικές επιστήμες και την αξιοποίηση μοντέρνων τεχνικών αξιολόγησης για την αποτίμηση ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με τη χρήση του εργαλείου Game Maker για την εκμάθηση του προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν εκείνα τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν θετικά και να υποστηρίξουν όλες τις αρχές μάθησης, ενώ ταυτόχρονα δίνουν το κίνητρο της ενασχόλησης στους ...