Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 442-461 από 3316
-
Αξιολόγηση επένδυσης εξοικονόμησης ενέργειας στη θερμομόνωση βιομηχανίας
(2011-11-29)Είναι πλέον κοινά αποδεκτό ότι η ενεργειακή διαχείριση αποτελεί σήμερα μέρος της συνολικής διοίκησης μίας βιομηχανικής μονάδας, με σκοπό την ανάδειξη των καταλληλότερων τρόπων βελτιστοποίησης της ενεργειακής συμπεριφοράς ... -
Αξιολόγηση επένδυσης μηχανολογικού εξοπλισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-01)Εργοληπτική επιχείρηση με αντικείμενο την εξόρυξη μεταλλευμάτων, προτίθεται να επενδύσει στην αγορά νέου εκσκαπτικού μηχανήματος προς αντικατάσταση ενός παλαιού. Λαμβάνοντας υπ’ όψη, τον ΄κίνδυνο΄ του έργου και το ... -
Αξιολόγηση επένδυσης τουριστικών καταλυμάτων στη νήσο Κέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-11) -
Αξιολόγηση επενδύσεων κάτω από συνθήκες κινδύνου και αβεβαιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να προσεγγίσει το πεδίο της αξιολόγησης επενδύσεων κάτω από συνθήκες κινδύνου και αβεβαιότητας, με ταυτόχρονη εξαγωγή συμπερασμάτων για το βαθμό στον οποίο σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις ... -
Αξιολόγηση επενδύσεων τουριστικών επιχειρήσεων
(2011-12-14)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, ως μελέτες περίπτωσης, εξετάζονται τρεις τουριστικές επιχειρήσεις του Νομού Αχαΐας και συγκεκριμένα στην περιοχή των Καλαβρύτων, το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων «Πάνος Πόλκας», το Σπήλαιο ... -
Αξιολόγηση επενδυτικής στρατηγικής βάσει του χρηματοοικονομικού δείκτη "Price to Sales"
(2009-11-18)Σκοπός της παρούσας μελέτης αποτελεί η εξέταση της επενδυτικής στρατηγικής που υιοθετεί το δείκτη «Κεφαλαιοποίηση/Πωλήσεις» (Price to Sales), με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων όσον αφορά την αποτελεσματικότητά της στην ... -
Αξιολόγηση επενδυτικού σχεδίου εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)Στην Ελλάδα, χώρα που βρίσκεται στη στρατηγική διασταύρωση των Ευρωπαϊκών, Ασιατικών και Αφρικανικών πλακών, η σημασία της ως κεντρικού πυλώνα στον ενεργειακό τομέα είναι αδιαμφισβήτητη, κυρίως ως το βόρειο σύνορο της ... -
Αξιολόγηση επενδυτικού σχεδίου ίδρυσης και λειτουργίας ξενοδοχειακής μονάδας τύπου boutique hotel στην Σκόπελο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-13)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια ολοκληρωμένη μελέτη που αποσκοπεί στην ανάπτυξη και οικονομοτεχνική αξιολόγηση ενός επενδυτικού σχεδίου για το Boutique Hotel Ανθός στην πανέμορφη περιοχή της Σκοπέλου, Ελλάδας. Στην εισαγωγή, ... -
Αξιολόγηση επενδυτικών στρατηγικών : η περίπτωση του Χρηματιστηρίου Αθηνών
(2010-03-04)Ο κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει και να αξιολογήσει κατά πόσο μία συγκεκριμένη επενδυτική στρατηγική η οποία βασίζεται στο επίπεδο του δείκτη Ρ/Ε ακολουθήθηκε από τους επενδυτές στο Χρηματιστήριο ... -
Αξιολόγηση επενδυτικών στρατηγικών βασισμένες στην αξία της επιχείρησης (value investing)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)Από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα μέχρι σήμερα, ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες αλλά και ιδιώτες επενδυτές ερευνούν τους παράγοντες εκείνους που δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ικανοποιητικές αποδόσεις, πάνω από ... -
Αξιολόγηση και ανάλυση χρηματοοικονομικής κατάστασης επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται μια επιχείρηση είναι ένα σημαντικό ζήτημα που απασχολεί τους μελετητές, αλλά και κάθε επιχείρηση. Η γνώση του σημείου στο οποίο βρίσκονται είναι κάτι το οποίο προκύπτει κάποιες φορές μέσα ... -
Αξιολόγηση και αποτίμηση ελληνικών εταιρειών πληροφορικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-08)Η παρούσα Διπλωματική διερευνά την χρηματοοικονομική κατάσταση των εταιρειών ALTEC, BYTE COMPUTERS, PROFILE SOFTWARE, QUEST ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, και SINGULAR LOGIC, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον κλάδο της πληροφορικής του ... -
Αξιολόγηση και αποτίμηση ελληνικών εταιριών του κλάδου τροφίμων και ποτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Αντικειμενικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι η χρηματοοικονομική ανάλυση τεσσάρων εισηγμένων στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών εταιριών του κλάδου της αλευροβιομηχανίας καθώς και ο υπολογισμός της εύλογης αξίας τους. Στα ... -
Αξιολόγηση και αποτίμηση επιχειρήσεων χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (FINTECH)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01-25)H χρηματοοικονομική τεχνολογία (fintech) έχει εισέλθει δυναμικά στην ελληνική οικονομική πραγματικότητα και την έχει μεταβάλλει, προσδίδοντάς της νέα χαρακτηριστικά και κατευθύνσεις. Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ... -
Αξιολόγηση και αποτίμηση εταιρείας τυχερών παιχνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-24)Mελέτη και η ανάλυση των χρηματοοικονομικών καταστάσεων συγκεκριμένης εταιρείας τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα, για την χρονική διάρκεια 2013 - 2017. -
Αξιολόγηση και αποτίμηση εταιρειών του κλάδου πετρελαιοειδών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05-26)Στη παρούσα εργασία μελετήθηκε ο κλάδος των πετρελαιοειδών, ο οποίος στην ελληνική αγορά μπορεί να χαρακτηριστεί ως ολιγοπωλειακός, καθώς χαρακτηρίζεται κατά κύριο λόγο από την παρουσία δύο ομίλων της Μότορ Οιλ και των ... -
Αξιολόγηση και αποτίμηση εταιρειών τυχερών παιχνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-29)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη και η ανάλυση της διαχρονικής εξέλιξης των χρηματοοικονομικών καταστάσεων των εταιρειών τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα για την πενταετία 2013-2017. Η χρηματοοικονομική ανάλυση ... -
Αξιολόγηση και αποτίμηση ναυτιλιακών επιχειρήσεων ελληνικών συμφερόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Οι θαλάσσιες μεταφορές διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ενοποίηση των παγκόσμιων αγορών, καθώς, με συνεχώς βελτιούμενα, μεγαλύτερα, ασφαλέστερα, ταχύτερα και αποδοτικότερα πλοία καθιστούν αμεσότερα ... -
Αξιολόγηση και αποτίμηση των επιχειρήσεων με βάση την οικονομική προστιθέμενη αξία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στη σύγχρονη εποχή και στη ταχύτητα με την οποία δεχόμαστε πληροφορίες και στατιστικά δεδομένα, οφείλουμε ως αναλυτές να κρίνουμε ποιες από αυτές είναι οι πλέον σημαντικές. Ο σημερινός αναλυτής ή δυνητικός επενδυτής, έχει ... -
Αξιολόγηση και δημιουργία αξίας σε ένα πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στην Ελλάδα : μια διαχρονική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στη σύγχρονη εποχή, που στόχο του μάρκετινγκ δεν αποτελούν πια οι ικανοποιημένοι πελάτες αλλά οι ενθουσιασμένοι πελάτες, όλο και περισσότερο γίνεται λόγος για την έννοια της αξίας που λαμβάνει ο καταναλωτής από τα προϊόντα ...