Now showing items 54-73 of 2382

  • Management contracts : δίκαιο και στρατηγική. Μια νέα διάσταση στην θεώρηση του μάνατζμεντ. Ένα νομικό εργαλείο στρατηγικής σημασίας 

    Διαθεσόπουλος, Μιχαήλ (2008-12-02)
    Η μελέτη πραγματεύεται το φαινόμενο των συμβάσεων μάνατζμεντ, επιδιώκοντας μέσα από μια ανάλυση από ταυτόχρονη διοικητική και νομική σκοπιά να αναδείξει τις ιδιαίτερα νομικά χαρακτηριστικά και τα στρατηγικά πλεονεκτήματα ...
  • Marketing plan για ξενοδοχείο στην Κρήτη 

    Κορρέ, Ζωή Ι. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
    Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας με σκοπό να ερευνηθεί το περιβάλλον στο οποίο καλείται να ανταγωνιστεί μια ξενοδοχειακή επιχείρηση σήμερα. Στις επόμενες σελίδες ...
  • Marketing plan εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων διαχείρισης του μίγματος μάρκετινγκ 

    Καρπατσή, Σοφία (2006-10-10)
    H συγκεκριμένη διπλωματική αναλύει την διαμόρφωση του μίγματος μάρκετινγκ στις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκίνητων μέσα από το διαδίκτυο. Αποτελείται από 3 κεφάλαια στα οποία και γίνεται θεωρητική παρουσίαση του όρου ηλεκτρονικό ...
  • Marketing plan και επιτυχημένο λανσάρισμα του φαρμακευτικού προϊόντος Daxas στην ελληνική φαρμακευτική αγορά 

    Παπαγεωργίου, Δημήτρης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
    Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν η εκπόνηση ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για το επιτυχημένο λανσάρισμα του Φαρμακευτικού προϊόντος DAXAS - το οποίο παράγει και διανέμει η Nycomed - στην Ελληνική αγορά. Tο Daxas είναι ένα ...
  • Marketing plan νεοϊδρυθήσας ξενοδοχειακής μονάδας 

    Καλλιαντάς, Ιωάννης Η. (2006-05-17)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός marketing plan για μια νεοϊδρυθείσα ξενοδοχειακή μονάδα τεσσάρων αστέρων, 181 κλινών στην Ελευσίνα. Το marketing plan αυτό εξυπηρετεί κυρίως δύο στόχους. Ο πρώτος στόχος ...
  • Marketing plan των τουριστικών γραφείων στην Ελλάδα 

    Βουρδούμπα, ΄Αννα Χ. (2006-11-22)
    Σκοπός της μελέτης είναι η καταγραφή, ανάλυση και παρουσίαση όλων των απαιτούμενων στοιχείων για το σχεδιασμό του μάρκετινγκ στον συγκεκριμένο κλάδο. Επίσης, αναλύεται η κερδοφορία και η αποδοτικότητα του κλάδου για την ...
  • Mobile banking 

    Καρδαρά, Παγώνα (2011-12-05)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια αναλυτική παρουσίαση της Κινητής Τραπεζικής (Mobile Banking) και των προεκτάσεων της στην Ελλάδα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά γενικά στην Ηλεκτρονική Τραπεζική (Online ...
  • Mobile commerce 

    Παπαδανιήλ, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-28)
    Η συνεχής ανάπτυξη των mobile συσκευών και συστημάτων, η εκτεταμένη χρήση του Διαδικτύου, οι ραγδαίες εξελίξεις στις ασύρματες τεχνολογίες, η αυξημένη ζήτηση για υψηλής ταχύτητας διαδραστικές υπηρεσίες πολυμέσων καθώς και ...
  • Mobile commerce in tourism 

    Λυκουρέση, Ελευθερία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
    Οι τεχνολογίες πληροφορικής έχουν αλλάξει τον τρόπο που πραγματοποιείται το εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών. Η αγορά και πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα, δηλαδή το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει παρουσιάσει σημαντική ...
  • Nation branding - The brand of Greece 

    Κελεπούρη, Θεοδοσία Η. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο να μελετήσει την επικοινωνιακή στρατηγική διαχείρισης της εθνικής ταυτότητας ενός κράτους, η οποία είναι ευρέως γνωστή ως nation branding καθώς και τις δυνατότητες που ...
  • Oil peaking : το πρόβλημα της κορύφωσης της πετρελαϊκής ζήτησης 

    Μανουβέλος, Ευάγγελος Γ. (2007-06-29)
    Η σύγχρονη κοινωνία έχει στηρίξει το μέλλον της στην ενέργεια. Τα αποθέματα όμως των συμβατικών καυσίμων, όπως το πετρέλαιο και το γκάζι, μειώνονται συνεχώς, ενώ η χρήση τους καταστρέφει όχι μόνο την υγεία του ανθρώπου ...
  • Operations of human resources engagement 

    Δημητρέλη, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
  • Participatory place branding μέσω πολιτισμικών γεγονότων : η περίπτωση του Δουργουτίου στον Νέο Κόσμο 

    Θανασούλα, Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
    Ενώ η Η Ελλάδα βρίσκεται σε μία κρίσιμη καμπή της σύγχρονης ιστορίας της, υπάρχουν ακόμη τομείς που μπορούν να είναι παραγωγικοί, όπως ο δημιουργικός τουρισμός, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε οικονομική ανάπτυξη τόσο των ...
  • Presenteeism in aviation & flight safety 

    Καυγάς, Αλφρέδος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
  • Rebranding marketing & corporate marketing. The case of Mondelez 

    Δημητρακάκος, Πέτρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
  • Red ocean vs blue ocean strategies 

    Λαΐνος, Ιάσονας (2011-12-14)
  • Retail offer advantage through brand orientation in Luxury, high fashion stores 

    Grujic, Maja (2007-05-22)
    This thesis provides a conceptualisation of brand orientation within the context of fashion retailing, specially the luxury, or, so-called, high fashion retailing. Most of the high fashion sold today is ready to wear ...
  • Social media marketing 

    Χαγκάμπ, Χριστίνα (2012-05-28)
    Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του Web 2.0 ...
  • Social media marketing: η περίπτωση του Facebook 

    Πολυχρονιάδης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
    Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές ...
  • Social media on marketing and their influence on consumers behavior 

    Καντανολέων, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»