Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 2379-2398 από 3316
-
Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών στο νησί της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών στη Νάξο μέσα από το εξής ερευνητικό πλαίσιο: τουριστικό μάρκετινγκ - μάρκετινγκ υπηρεσιών - ποιότητα υπηρεσιών. -
Ποιότητα υπηρεσιών : εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα
(2004-01-01)Το τραπεζικό σύστημα σήμερα βρίσκεται στον πυρήνα ποικίλων αλλαγών και ραγδαίων εξελίξεων. Η απελευθέρωση των αγορών, η προσφορά πληθώρας προϊόντων και υπηρεσιών, η διευρυμένη χρήση της τεχνολογίας και η παγκοσμιοποίηση ... -
Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία : η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου
(2004-01-01)Η παρούσα έρευνα ασχολείται με θέματα ποιότητας υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία και εξειδικεύεται στην περίπτωση του ξενοδοχείου «Grecotel Agapi Beach» («G.A.B.»). Παρά το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολο ... -
Ποιότητα υπηρεσιών σε μουσεία: μελέτη περίπτωσης το Μουσείο της Ακρόπολης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η έννοια της ποιότητας υπηρεσιών σε μουσεία, τι συνεπάγεται δηλαδή η ποιότητα στην κάθε παράμετρο λειτουργίας ενός μουσείου. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων
(2005-12-01)Η εμπειρική έρευνα της εργασίας αυτής διεξάγεται στο τμήμα Food & Beverage όλων των ξενοδοχείων της αλυσίδας Aldemar. Σκοπός είναι να προσδιοριστεί το ποιοι παράγοντες θεωρούνται ως οι πιο σημαντικοί από τους εργαζόμενους ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στα τουριστικά γραφεία του νομού Ηρακλείου
(2007-11-22)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει το προφίλ των τουριστικών – ταξιδιωτικών γραφείων που βρίσκονται στο Ηράκλειο της Κρήτης και να μελετήσει τους παράγοντες που προσδιορίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Η ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
(2007-07-09)Το λιανικό εμπόριο αποτελεί παραδοσιακά ισχυρό και εξέχοντα κλάδο της ελληνικής οικονομίας, αλλά και ιδιαίτερο πεδίο εφαρμογής της επιστήμης του μάρκετινγκ, εξαιτίας της εγγύτητας των εμπορικών επιχειρήσεων με τον καταναλωτή. ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στον επισιτιστικό κλάδο: μελέτη περίπτωσης των καφέ στο Ηράκλειο Κρήτης
(2013-04-08)Η βιομηχανία της φιλοξενίας αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους οικονομικούς παράγοντες τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο επισιτιστικός κλάδος, ως αναπόσπαστο κομμάτι του τουρισμού, αποτελεί βασική πηγή ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο: έρευνα: εξέταση χασμάτων ποιότητας υπηρεσιών σε ξενοδοχειακή μονάδα της Κρήτης
(2003-01-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία σκοπό έχει μέσω της παρουσίασης της κατάστασης του τουρισμού και της ανάλυσης της έννοιας της ποιότητας να τονίσει τη σπουδαιότητα της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών σε όλο το φάσμα της τουριστικής ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στον συνεδριακό τουρισμό
(2012-02-23)Ο τουρισμός, έννοια γενική και παγκόσμια, περικλείει διάφορες μορφές έκφρασης που αντικατοπτρίζουν ανά τους αιώνες τις ανάγκες των ανθρώπων που ταξιδεύουν και την εξέλιξη αυτών των αναγκών μέσα στο χρόνο. Στη σύγχρονη εποχή ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στον τουρισμό με κύρια εστίαση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης ελληνικής ξενοδοχειακής επιχείρησης
(2003-01-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία, πραγματοποιείται στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Κύριος στόχος της εργασίας είναι να γίνει μια προσπάθεια να συγκεντρωθούν ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείαs
(2005-12-01)Η εισαγωγή της έννοιας της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας είναι σημαντική καθώς η πληθώρα των παρεχόμενων υπηρεσιών απαιτεί συντονισμό και σωστή οργάνωση, ενώ οι απαιτήσεις τόσο από την πλευρά των ασθενών, όσο και από την ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας
(2007-02-07)Στην παρούσα εργασία γίνεται αρχικά μια προσπάθεια να δοθεί μια ερμηνεία στην έννοια της ποιότητας ειδικά στον χώρο της Υγείας. Μετά την λεπτομερή ανάλυση της έννοιας της ποιότητας που πραγματοποιείται στο κεφάλαιο 1 σκόπιμο ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας : μελέτη ικανοποίησης ασθενών δημόσιου νοσοκομείου
(2010-04-26)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό να περιγράψει τη σχέση της ποιότητας με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Αρχικά, παρουσιάζεται η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες και στον κλάδο της υγείας. Γίνεται μια σύντομη ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)Τα τελευταία χρόνια στον τομέα της υγείας όλα έχουν αλλάξει. Πάντα σε σχέση με την υπόλοιπη κοινωνία, τον τρόπο διοίκησης των μονάδων υγείας, ο τρόπος εργασίας, οι εμπλεκόμενοι φορείς, πολίτες και επαγγελματίες ιατροί. Η ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας: μέτρηση ικανοποίησης ασθενών από Δημόσιο Κέντρο Υγείας και αναδιοργάνωση του Κέντρου Υγείας βάσει των αποτελεσμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-06)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της είναι η έρευνα ικανοποίησης των ασθενών από τις Υπηρεσίες Υγείας ... -
Ποιότητα υποστηρικτικών υπηρεσιών στην ανώτατη εκπαίδευση.
(2002-12-01)Στην Ελλάδα, όπως και σε πολλά ανεπτυγμένα κράτη, προβάλλεται όλο και πιο πολύ το θέμα της ποιότητας υπηρεσιών της ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι, έχουν ξεκινήσει προσπάθειες από τους αρμόδιους φορείς, εθνικούς αλλά και ... -
Ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών στην ελληνική βιομηχανία: εμπειρική έρευνα για την αποτύπωση των ποιοτικών κριτηρίων αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Η φάση της αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών αποτελεί το αρχικό εκείνο σημείο στο οποίο η διοίκηση μιας επιχείρησης δεσμεύεται να επενδύσει τους απαραίτητους πόρους για την υιοθέτηση και αξιοποίηση της καινοτομίας. ... -
Ποιοτική αξιολόγηση κινητών φορητών υπηρεσιών η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ποιότητας των φορητών κινητών υπηρεσιών για την περίπτωση της Ελλάδας που προσφέρει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων - Ολική Ποιότητα με ... -
Ποιοτική διεθνοποίηση καταναλωτικών προιόντων : η σύζευξη (co-branding) της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας
(2011-02-21)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση μιας στρατηγικής διεθνοποίησης επώνυμων προϊόντων μέσω μιας προσέγγισης συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρία που εμπορεύεται ένα επώνυμο προϊόν και στην χώρα προέλευσης. ...