Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1730-1749 από 3320
-
Μέθοδοι λογιστικής αποτίμης: η πείπτωση του κλάδου ταξίδια και αναψυχή του Χ.Α.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014) -
Μέθοδοι προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού στον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαδικασίες πώλησης στον ασφαλιστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Στον ασφαλιστικό κλάδο η είσοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) αποτέλεσε σημείο σταθμό. Η πορεία όμως αυτής της τάσης απέδειξε πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επέτρεψε στους πράκτορες να φτάσουν ... -
Μέσα προβολής μικρών τουριστικών επιχειρήσεων. Μελέτη της περίπτωσης της Κρήτης
(2011-12-14)Η παρούσα εργασία στόχο έχει να διερευνήσει τις μεθόδους προβολής που επιλέγουν οι μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού. Πιο συγκεκριμένα, επιχειρεί να προσεγγίσει τους τρόπους προβολής ... -
Μέσο σταθμικό κόστος κεφαλαίου και κεφαλαιακή διάρθρωση κλάδου φαρμακαποθηκών για τα έτη 2005-2009
(2013-03-04)Το κόστος κεφαλαίου έχει για πολλά χρόνια θεωρηθεί ως απαραίτητο εργαλείο για την αξιολόγηση και την σύγκριση των επενδύσεων μιας επιχείρησης και είναι ίσο με την ελάχιστη απαιτούμενη απόδοση των επενδυτικών κεφαλαίων προς ... -
Μέτρα του ελληνικού κράτους για περιορισμό και πρόληψη της ρύπανσης του περιβάλλοντος από συμβατικές πηγές ενέργειας. Μια κατάταξη κατά προτεραιότητα της εφαρμογής των μέτρων αυτών
(2006-10-05)Αντικείµενο της παρούσας µελέτης αποτελεί η προσέγγιση του προβλήµατος της ρύπανσης του περιβάλλοντος από συµβατικές πηγές ενέργειας. Ειδικότερα η συγκεκριµένη διπλωµατική εργασία, εστιάζοντας στην περίπτωση της Ελλάδας, ... -
Μέτρηση απόδοσης σε οργανισμούς δημοσίου τομέα (performance measurement in public sector organisations)
(2007-10-29)Το θέμα που αναλύεται στην παρούσα διπλωματική εργασία, είναι η εφαρμογή της μέτρησης απόδοσης στους οργανισμούς του δημοσίου τομέα. Η ανάγκη εκπόνησης του παρόντος εγχειρήματος, πηγάζει από τις ολοένα και αυξανόμενες ... -
Μέτρηση κινδύνου με τη μέθοδο VAR σε τράπεζες του δείκτη stoxx europe 600
(2014-06-27)Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκε η έννοια του κινδύνου, αναλύθηκαν τα είδη του και οι τρόποι με τους οποίους μετράται. Στη συνέχεια, αναλύθηκε ο κλάδος των τραπεζών, έγινε η ιστορική τους αναδρομή, καταγράφηκαν οι κατηγορίες ... -
Μέτρηση λειτουργικής αποτελεσματικότητας ελληνικών μετοχικών Α/Κ : μέτρηση λειτουργικής αποτελεσματικότητας ελληνικών μετοχικών Α/Κ με την μέθοδο της περιβάλλουσας ανάλυσης και εντοπισμός των μεταβλητών απόκλισης στις οποίες παρουσιάζεται αναποτελεσματικότητα
(2008-11-14)Η εργασία εφαρμόζει την μέθοδο της περιβάλλουσας ανάλυσης σε ένα δείγμα 57 μετοχικών ελληνικών αμοιβαίων κεφαλαίων, προσδιορίζει τα αποδοτικά και για τα μη αποδοτικά προσδιορίζει τους παράγοντες (εισροές και εκροές) στην ... -
Μέτρηση ποιότητας υπηρεσιών στον Δήμο Αθηναίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Ο σκοπός της παρούσας Διπλωματικής μελέτης, είναι η μέτρηση της ποιότητας και συνεπακόλουθα, η μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τον Δήμο Αθηναίων. Στόχοι που τίθενται είναι η ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από το internet banking και από την εξυπηρέτηση που παρέχεται στα υποκαταστήματα των τραπεζών
(2004-01-01)Η καινοτομία λοιπόν του internet banking μας έδωσε το έναυσμα να εξετάσουμε τον βαθμό ικανοποίησης των χρηστών του internet banking και να τον συγκρίνουμε με τον βαθμό ικανοποίησης από την "παραδοσιακή" μορφή εξυπηρέτησης, ... -
Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)Η εμπειρική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μετρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη νήσο Σάμο και να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας τω/ υπηρεσιών του κλάδου της ... -
Μέτρηση των κινδύνων των ελληνικών μετοχών
(2009-10-20)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναλυθούν και να υπολογιστούν οι βασικοί κίνδυνοι σε μετοχές εταιρειών που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο Αθηνών. Στα πρώτα κεφάλαια της εργασίας αναλύονται όλοι οι σημαντικοί κίνδυνοι ... -
Μεθοδολογία ανάπτυξης πολιτιστικών διαδρομών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Οι πολιτιστικές διαδρομές αντιπροσωπεύουν μια πολύτιμη νοητή γραμμή που συνδέει το παρελθόν με το παρόν, δημιουργώντας μια γέφυρα που επιτρέπει στον επισκέπτη να εξερευνήσει την ποικιλομορφία των πολιτισμών. Ενσωματώνοντας ... -
Μεθοδολογία εκτίμησης κόστους κύκλου ζωής αεροσκαφών πολεμικής αεροπορίας
(2011-02-09)Για να εκπληρώσει την αποστολή της, η Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ) προμηθεύεται, χρησιμοποιεί και υποστηρίζει Οπλικά Συστήματα (ΟΣ) με μεγάλο Κόστος Κύκλου Ζωής (ΚΚΖ). Το συνολικό κόστος λειτουργίας και υποστήριξης ενός ΟΣ, σε ... -
Μεθοδολογία και εφαρμογές ποιότητας (6σ) στις υπηρεσίες υγείας
(2011-11-03)Ο λόγος συγγραφής της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η προσπάθεια παρουσίασης και ενσωμάτωσης της μεθοδολογίας έξι σίγμα (6σ), καθώς και των «συγγενών» μεθοδολογιών αυτής (λιτή μεθοδολογία και σχεδιασμός υπηρεσιών ... -
Μεθοδολογίες κοστολόγησης υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
(2007-05-29)Στα πλαίσια της εργασίας αυτής, παρουσιάζονται οι θεωρητικές αρχές των μεθοδολογιών κοστολόγησης υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Επίσης, παρουσιάζονται οι αδυναμίες της μεθοδολογίας Μακροπρόθεσμου Επαυξητικού Κόστους (ΜΕΚ), ... -
Μεθοδολογίες υπολογισμού της αξίας επιχείρησης
(2011-12-06)Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί μία έντονη φιλολογία γύρω από την καταλληλότητα των συμβατικών μεθόδων αποτίμησης εταιριών στη λεγόμενη «Εποχή της Νέας Οικονομίας». Τόσο τα μέλη της διεθνούς ακαδημαϊκής κοινότητας, ... -
Μελέτη αγοράς για βιομηχανικές υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, να βρούμε τις εκπαιδευτικές ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά και το πώς αυτές ικανοποιούνται και κάτω από ποιες συνθήκες. Για να το καταφέρουμε αυτό, κάνουμε χρήση της εμπειρικής έρευνας. ...