Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1643-1662 από 3320
-
Καταγραφή κόστους ποιότητας και συνεχής βελτίωση απόδοσης στο πλαίσιο εφαρμογής κοστολόγησης με βάση τις δραστηριότητες (ABC): ανάλυση περίπτωσης σε εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών λογισμικού.
(2001-12-01)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΜΠΣ.ΔΟΠ) του Πανεπιστήμιου Πειραιώς. Αντικείμενο της είναι η διερεύνηση των περιορισμών και των προϋποθέσεων ... -
Καταναλωτές και κοινωνικά δίκτυα: η αλληλεπίδραση τους στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Το παραδοσιακό φυσικό κατάστημα και η αυτοπρόσωπη παρουσία σε αυτό τόσο του πωλητή όσο και του καταναλωτή, έχει πλέον υποκατασταθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία επιτρέπουν την απομακρυσμένη ... -
Καταναλωτικές και επενδυτικές συμπεριφορές σε περιόδους κρίσεων Μελέτη περίπτωση COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-18)Στην Ευρώπη η ταχεία εξάπλωση της νέας πανδημίας COVID-19 προκάλεσε υψηλό επίπεδο δυναμικής σύνδεσης μεταξύ των διεθνών χρηματιστηρίων, πρωτοφανή διακοπή των αποδόσεων των χρηματιστηρίων και αύξηση της οικονομικής ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στην οικονομική κρίση : μια πειραματική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της τάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα, ανάλογα με τον τρόπο που αυτά εκτίθενται στα ράφια των super markets. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκε το πώς αντιλαμβάνονται ... -
Καταναλωτική συνέπεια και συμμόρφωση στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Κατανόηση της απήχησης της εμπορικής χορηγίας στον καταναλωτή
(2011-10-24)Το θέμα των χορηγιών κατά καιρούς έχει απασχολήσει πολλούς ερευνητές καθότι τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό. Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι συγχέουν την διαφήμιση και την προώθηση πωλήσεων με την χορηγία. ... -
Κατανοώντας τα χρήματα από την οπτική των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Η εργασία αυτή εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά αντιλαμβάνονται τα χρήματα και την αξία αυτών. Έχει σαν βασικό της στόχο να δείξει την αντίληψη από μεριάς παιδιών (κυρίως της πρώτης σχολικής ηλικίας) της έννοιας ... -
Κατανοώντας την αγοραστική εμπειρία μέσα από το αγοραστικό ταξίδι. Περίπτωση κλάδου super market
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)H συγκεκριμένη διπλωματική εργασία με θέμα: Κατανοώντας την αγοραστική εμπειρία μέσα από το αγοραστικό «ταξίδι» - Περίπτωση κλάδου super market., πραγματεύεται τη σημασία που θα πρέπει να δίνεται από τις επιχειρήσεις στα ... -
Κεντρική εταιρική στρατηγική : σχέσεις και αντιθέσεις με στρατηγικές μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την σχέση, καθώς και το ρόλο τον οποίο διαδραματίζουν το στρατηγικό μάνατζμεντ και το στρατηγικό μάρκετινγκ στον δρόμο προς τη θεμελίωση του διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. ... -
Κερδοσκοπικές φούσκες και χρηματοπιστωτικές κρίσεις
(2014-07-15)Οι χρηματοπιστωτικές κρίσεις αλλά και οι κερδοσκοπικές φούσκες είναι ένα φαινόμενο στη σύγχρονη οικονομική ιστορία που προκαλεί θαυμασμό αλλά και φόβο. Έχουν παρατηρηθεί κερδοσκοπικές φούσκες σε διάφορους τομείς της ... -
Κεφάλαια υψηλού επιχειρηματικού κινδύνου
(2006-04-10)Σκοπός της εργασίας αυτής, είναι από την μία να γίνει μια λεπτομερής παρουσίαση και ανάλυση του χρηματοοικονομικού εργαλείου επένδυσης με τον όρο Κεφάλαια Υψηλού Επιχειρηματικού Κινδύνου (ΚΥΕΚ) ή διαφορετικά Venture ... -
Κεφαλαιακή διάρθρωση : κόστος κεφαλαίου & τιτλοποίηση υποχρεώσεων εταιριών. Ανάλυση της κεφαλαιακής διάρθρωσης, ερμηνεία και τρόποι υπολογισμού του κόστους κεφαλαίου και η μέθοδος της τιτλοποίησης υποχρεώσεων εταιρειών ως μέσο άντλησης κεφαλαίων καθώς και καταγραφή των απαιτούμενων διαδικασιών για την πραγματοποίηση αυτής
(2008-01-29)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι, μέσα από την ανάλυση ερμηνεία και εφαρμογή θεωριών, απόψεων και τοποθετήσεων, να σταθμιστούν και να υπολογιστούν παράγοντες που επηρεάζουν την οικονομική δραστηριότητα και ... -
Κεφαλαιακή διάρθρωση και διανομή κερδών επιχειρήσεων εισηγμένων στο Χ.Α.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Η παρούσα μελέτη αναλύει τόσο την σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης όσο και τη μερισματική πολιτική των επιχειρήσεων, έννοιες που είναι συνδεδεμένες με τις αποφάσεις που καλείται να λάβει η εκάστοτε διοίκηση προκειμένου ... -
Κεφαλαιακή επάρκεια και στρατηγικές διαχείρισης κινδύνων : παρουσίαση μεθόδων υπολογισμού κεφαλαιακής επάρκειας στα τραπεζικά ιδρύματα και προσέγιση των στρατηγικών διαχείρισης κινδύνων που ακολουθούν
(2011-10-17)Στο σύγχρονο χρηματοοικονομικό περιβάλλον, τα πιστωτικά ιδρύματα βρίσκονται αντιμέτωπα με όλο και περισσότερους κινδύνους. Παράλληλα, οι τράπεζες εξαρτώνται απολύτως από την εμπιστοσύνη του κοινού στη διαχείριση του ... -
Κίνδυνοι για τους ιδιώτες από τις χρηματοοικονομικές συμβάσεις δανεισμού και από την παροχή επενδυτικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06-07)Στην εργασία αυτή, που τιτλοφορείται «Κίνδυνοι για τους ιδιώτες από τις χρηματοοικονομικές συμβάσεις δανεισμού και από την παροχή επενδυτικών υπηρεσιών.», σκοπός είναι να παρουσιαστεί ο τρόπος που η οικονομική ανάλυση του ... -
Κίνδυνοι και μελέτη διαχείρισης κινδύνων του ελληνικού τραπεζικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-18)Στην παρούσα διπλωματική εργασία εκτίθεται το ζήτημα των τραπεζικών κινδύνων και η διαχείριση αυτών από τα ελληνικά Τραπεζικά Ιδρύματα. Εκκινώντας από τη δομή του Τραπεζικού Συστήματος και μελετώντας τις μεταβολές του ... -
Κίνδυνοι που απορρέουν από τη διοικητική οχύρωση και η επίδραση τους στην μερισματική πολιτική των επιχειρήσεων
(2014-11-07)Το αντικείμενο της εταιρικής διακυβέρνησης και της μερισματικής πολιτικής έχει απασχολήσει αρκετούς συγγραφείς και ερευνητές, ενώ ταυτόχρονα και οι διοικήσεις των εταιριών αντιμετωπίζουν σοβαρά θέματα αποφάσεων της ... -
Κινητή τηλεφωνία : μελέτη συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η εργασία παρουσιάζει την ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας Cosmote ειδικά, αλλά και των υπολοίπων δικτύων κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική επικράτεια γενικότερα. Σκοπός της παρούσας ... -
Κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ στην Ελλάδα : μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των νέων αναφορικά με τα συνδυαστικά πακέτα τηλεπικοινωνιών
(2009-06-16)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας στις τηλεπικοινωνίες τα τελευταία χρόνια, έδωσε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσφέρουν υπηρεσίες που παραδοσιακά ανήκαν σε διαφορετικούς κλάδους. Αποτέλεσμα του φαινόμενου αυτού, ... -
Κλάδος παροχής ηλεκτρικής ενέργειας χρηματοοικονομική ανάλυση και προβλέψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα ο κλάδος της ενέργειας διαδραματίζει και θα διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο και τα επόμενα χρόνια, καθώς προορίζεται για τη λεγόμενη «πράσινη μετάβαση» ένα μεγάλο τμήμα από το Ταμείο ...