Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1172-1191 από 3319
-
Η διάσπαση του ν. 4601/2019
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-22)Στην παρούσα εργασία εξετάζεται κατά κύριο λόγο η διάσπαση ως προβλεπόμενος γνήσιος εταιρικός μετασχηματισμός του ν. 4601/2019. Αρχικά, γίνεται αναφορά στο προγενέστερο δίκαιο και τις παλαιότερες σχετικές ρυθμίσεις. Στη ... -
Η διάσταση καταστατικής έδρας και τόπου πραγματικής επιχειρηματικής δραστηριότητας - Το φαινόμενο των offshore εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-23)Οι εξωχώριες εταιρείες συνιστούν στην πράξη τον ορισμό της διάστασης ανάμεσα στην πραγματική και την καταστατική έδρα που μελετάται στα πλαίσια του Ιδιωτικού Διεθνούς Δικαίου των Εταιρειών καθώς αξιοποιούν στην πράξη με ... -
Η διάσταση της ηλεκτρονικής τραπεζικής ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η τεχνολογία μετασχηματίζει το χρηματοπιστωτικό κλάδο και οδηγεί τις τράπεζες στη μεγάλη ανατροπή, διαμορφώνοντας έτσι έναν από τους πιο καινοτόμους, συνεργατικούς και κερδοφόρους οικονομικούς κλάδους. Το άυλο χρήμα, το ... -
Η διαδικασία της αγοράς διαρκών αγαθών, οι μεταβλητές που επιδρούν επί της τελικής επιλογής του καταναλωτή και η λήψη αποφάσης καταναλωτή για την αγορά επίπλων κουζίνας στον νομό Ευβοίας
(2007-07-11)Αντικειμενικός σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των κύριων διαστάσεων κάθε σταδίου λήψης απόφασης αγοράς διαρκών αγαθών. Για την αποτελεσματικότερη ικανοποίηση αυτού του σκοπού, η έρευνα περιορίστηκε στην μελέτη ενός ... -
Η διαμόρφωση της στρατηγικής ελληνικής τράπεζας στον τομέα της λιανικής τραπεζικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Στην παρούσα μελέτη, γίνεται προσπάθεια να αναδειχθούν οι παράγοντες εκείνοι που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής της Εθνικής Τράπεζας στον τομέα της Λιανικής Τραπεζικής καθώς και η στρατηγική που επιλέγει τελικώς ... -
Η διαμόρφωση των τιμών στον τομέα των νωπών οπωροκηπευτικών : ο ρόλος των κεντρικών αγορών
(2012-02-08)Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάλυση των μηχανισμών διαμόρφωσης των τιμών των νωπών τροφίμων και στους τρόπους με τους οποίους μπορούν να διακυμανθούν. Αναλύονται οι διάφοροι δίαυλοι διανομής, η διάρθρωση της αγοράς, ... -
Η διαφήμιση στην αγορά των συσκευασμένων χυμών (1997-2000): παρουσιάση και αξιολόγηση της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριοτέρων επωνυμιών συσκεασμένων χυμών για το διάστημα 1997-2000
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριότερων επωνυμιών συσκευασμένων χυμών κατά τα έτη 1997-2000. Παράλληλα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η ... -
Η διαχείριση γνώσης και η εφαρμογή της στον ναυλομεσιτικό κλάδο στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-09)Η παρούσα εργασία, η οποία έχει τη μορφή θεωρητικής και εμπειρικής έρευνας, έχει σκοπό να εξετάσει την εφαρμογή της διαχείρισης γνώσης στο ναυλομεσιτικό κλάδο στην Ελλάδα. Ο Ναυλομεσιτικός κλάδος είναι ένας από τους πιο ... -
Η διαχείριση γνώσης με τη χρήση της τεχνολογίας της πληροφορικής
(2008-09-29)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται ο κλάδος της Επιχειρηματικής Διοίκησης που αφορά τη Διαχείριση Γνώσης στις επιχειρήσεις. Σήμερα, η Διαχείριση γνώσης αποτελεί τομέα του στρατηγικού management. Οι σύγχρονες ... -
Η διαχείριση της απόδοσης (yield management) σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση ως εργαλείο μεγιστοποίησης των κερδών
(2013-05-22)Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της διαχείρισης της απόδοσης (yield management) ως εργαλείο μεγιστοποίησης των κερδών για μία ξενοδοχειακή επιχείρηση. Η βασική ιδέα είναι η δημιουργία ενός θεωρητικού υπόβαθρου γύρω ... -
Η διαχείριση της κρίσης στις σύγχρονες επιχειρήσεις: επιλογή ή ανάγκη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το θέμα των κρίσεων και της διαχείρισης τους. Αποτελείται από δυο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελεί την θεωρητική προσέγγιση, στο οποίο βασίζεται το δεύτερο μέρος. Ειδικότερα, στα ... -
Η διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα στον τουρισμό την εποχή της ποιότητας και της επιχειρηματικής ηθικής
(2009-11-18)Η εργασία εξετάζει ένα πλαίσιο εννοιών με φόντο στον τουριστικό κλάδο και γίνεται μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αναφορικά με τη διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα, τη διοίκηση ποιότητας και την επιχειρηματική ηθική. ... -
Η διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα ως μέσο επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04-08)Το εξεταζόμενο θέμα της παρούσας διπλωματικής αφορά τη διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα ως μέσο επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων. Σκοπός είναι να μελετηθεί ο ρόλος που έχουν οι πρακτικές διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων ... -
Η διαχείριση του κόστους της φαρμακευτικής δαπάνης στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παροχή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης αποτελεί ένα από τα βασικά μελήματα των κυβερνήσεων παγκοσμίως καθώς και ένα από τα βασικά έξοδα στον ετήσιο προϋπολογισμό τους. Ο δε κλάδος της υγείας συνεισφέρει ένα σημαντικό κομμάτι ... -
Η διαχείριση των ανθρώπινων πόρων στη ναυτιλία
(2014-10-09)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ο τρόπος που επηρεάζουν οι διεθνείς ναυτιλιακές συμβάσεις, πρότυπα και κανονισμοί τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων στα πλαίσια λειτουργίας μιας σύγχρονης ναυτιλιακής εταιρείας. ... -
Η διαχείριση των ανθρώπινων πόρων στη ναυτιλία
(2013-09-19)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ο τρόπος που επηρεάζουν οι διεθνείς ναυτιλιακές συμβάσεις, πρότυπα και κανονισμοί τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων στα πλαίσια λειτουργίας μιας σύγχρονης ναυτιλιακής εταιρείας. ... -
Η διαχείριση των παραπόνων του καταναλωτή σχετικά με τον χρόνο αναμονής στην ουρά, στον χώρο του φαγητού ταχείας εστίασης : η περίπτωση ενός υποκαταστήματος Πίτα Παν
(2007-06-19)Έκδηλη είναι τα τελευταία χρόνια η τάση προς συγκράτηση και πίστη του καταναλωτή από τις επιχειρήσεις ανά τον κόσμο (Hirschman A.O. ,1970). Παράλληλα με τις ευφάνταστες επιθετικές τακτικές που αποσκοπούν στην αύξηση του ... -
Η διαχείριση των σχέσεων μεταξύ των τραπεζών και των πελατών σε περιόδους έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η Διπλωματική εξετάζει τον τρόπο που επηρεάστηκαν και διαμορφώθηκαν οι σχέσεις των τραπεζών με τους πελάτες κατά τη διάρκεια της κρίσης καθώς και τον τρόπο που οι ελληνικές τράπεζες διαχειρίστηκαν την αλλαγή στις σχέσεις ... -
Η διαχρονική ανάπτυξη του ιταλικού τουρισμού στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης : αφίξεις Ιταλών τουριστών στην Ελλάδα – Προβλέψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01-20)Τα τελευταία χρόνια παρατηρέιται άυξηση του ιταλικού εξερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι περιέχει πολλά μαγευτικά νησιά, ποικίλο πληθυσμό και πλούσια πολιτιστική κληρονομιά. Εξαιτίας αυτού, η ... -
Η διαχρονική ανάπτυξη του ρωσικού τουρισμού στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης: αφίξεις ρώσων τουριστών στην Ελλάδα - προβλέψεις
(2013-04-04)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση και η πρόβλεψη των αφίξεων των Ρώσων τουριστών στην Ελλάδα από την οπτική των διαχρονικών σχέσεων των δύο χωρών και της πατροπαράδοτης φιλίας των δύο ομόδοξων ...