Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 2401-2420 από 3334
-
Ποιότητα υπηρεσιών υγείαs
(2005-12-01)Η εισαγωγή της έννοιας της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας είναι σημαντική καθώς η πληθώρα των παρεχόμενων υπηρεσιών απαιτεί συντονισμό και σωστή οργάνωση, ενώ οι απαιτήσεις τόσο από την πλευρά των ασθενών, όσο και από την ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας
(2007-02-07)Στην παρούσα εργασία γίνεται αρχικά μια προσπάθεια να δοθεί μια ερμηνεία στην έννοια της ποιότητας ειδικά στον χώρο της Υγείας. Μετά την λεπτομερή ανάλυση της έννοιας της ποιότητας που πραγματοποιείται στο κεφάλαιο 1 σκόπιμο ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας : μελέτη ικανοποίησης ασθενών δημόσιου νοσοκομείου
(2010-04-26)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό να περιγράψει τη σχέση της ποιότητας με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Αρχικά, παρουσιάζεται η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες και στον κλάδο της υγείας. Γίνεται μια σύντομη ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)Τα τελευταία χρόνια στον τομέα της υγείας όλα έχουν αλλάξει. Πάντα σε σχέση με την υπόλοιπη κοινωνία, τον τρόπο διοίκησης των μονάδων υγείας, ο τρόπος εργασίας, οι εμπλεκόμενοι φορείς, πολίτες και επαγγελματίες ιατροί. Η ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας: μέτρηση ικανοποίησης ασθενών από Δημόσιο Κέντρο Υγείας και αναδιοργάνωση του Κέντρου Υγείας βάσει των αποτελεσμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-06)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της είναι η έρευνα ικανοποίησης των ασθενών από τις Υπηρεσίες Υγείας ... -
Ποιότητα υποστηρικτικών υπηρεσιών στην ανώτατη εκπαίδευση.
(2002-12-01)Στην Ελλάδα, όπως και σε πολλά ανεπτυγμένα κράτη, προβάλλεται όλο και πιο πολύ το θέμα της ποιότητας υπηρεσιών της ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι, έχουν ξεκινήσει προσπάθειες από τους αρμόδιους φορείς, εθνικούς αλλά και ... -
Ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών στην ελληνική βιομηχανία: εμπειρική έρευνα για την αποτύπωση των ποιοτικών κριτηρίων αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Η φάση της αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών αποτελεί το αρχικό εκείνο σημείο στο οποίο η διοίκηση μιας επιχείρησης δεσμεύεται να επενδύσει τους απαραίτητους πόρους για την υιοθέτηση και αξιοποίηση της καινοτομίας. ... -
Ποιοτική αξιολόγηση κινητών φορητών υπηρεσιών η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ποιότητας των φορητών κινητών υπηρεσιών για την περίπτωση της Ελλάδας που προσφέρει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων - Ολική Ποιότητα με ... -
Ποιοτική διεθνοποίηση καταναλωτικών προιόντων : η σύζευξη (co-branding) της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας
(2011-02-21)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση μιας στρατηγικής διεθνοποίησης επώνυμων προϊόντων μέσω μιας προσέγγισης συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρία που εμπορεύεται ένα επώνυμο προϊόν και στην χώρα προέλευσης. ... -
Ποιοτικός τουρισμός στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης : ανάλυση τουριστικών δεδομένων
(2005-12-01)Η παρούσα διπλωματική μελέτη εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση της ποιοτικής διάστασης του τουρισμού όσον αφορά στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας. Η μελέτη ξεκινά με την θεωρητική προσέγγιση της σχέσης μεταξύ τουρισμού και ... -
Ποιοτικός τουρισμός στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης: ανάλυση τουριστικών δεδομένων 1997-2007
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)Η παρούσα διπλωματική μελέτη εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση της ποιοτικής διάστασης του τουρισμού όσον αφορά στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας. Η μελέτη ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση της σχέσης μεταξύ τουρισμού και ... -
Πολιτικές για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας: η διαμόρφωσή τους, οι σύγχρονες προκλήσεις και τα αναγκαία μέτρα για τη βελτίωση της ενιαίας ναυτιλιακής πολιτικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Ο ναυτιλιακός κλάδος έχει αδιαμφισβήτητα βαρύνουσα σημασία για την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς αποτελεί έναν από τους κύριους πυλώνες της ενωσιακής οικονομίας και, ταυτόχρονα, κρίσιμο στρατηγικό παράγοντα για τη διατήρηση της ... -
Πολιτικές τιμολόγησης & μάρκετινγκ - Η περίπτωση του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η τιμή είναι η μόνη παράμετρος του μείγματος μάρκετινγκ που προσφέρει έσοδα στην επιχείρηση, όλες οι υπόλοιπες συνεπάγονται κόστος, γι΄αυτό παίζει κύριο ρόλο στην επιβίωση, στην εδραίωση και την κυριαρχία της επιχείρησης ... -
Πολιτική των επιδοτήσεων & αναπτυξιακοί νόμοι για την ανάπτυξη του τουρισμού
(2011-11-09)Είναι πέρα από κάθε αμφισβήτηση ότι ο τουρισμός, ως κλάδος οικονομικής δραστηριότητας, μπορεί κάτω από προϋποθέσεις να αποτελέσει σημαντικότατο παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης ή μεγέθυνσης. Η συμβολή του εντοπίζεται τόσο ... -
Πολιτισμικός τουρισμός στο περιβάλλον των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η είσοδος των νέων τεχνολογιών στο σύγχρονο τρόπο ζωής σίγουρα έφεραν ριζικές αλλαγές και επηρέασαν σε απόλυτο βαθμό την καθημερινότητα των ανθρώπων. Ανεξάρτητα της κοινωνικής τάξης ή της πολιτισμικής καταγωγής, ως άτομα ... -
Πολιτιστικός ξενώνας στα Κύθηρα : η προσέγγιση του στρατηγικού μάνατζμεντ
(2008-07-30)Οι νέες τάσεις στην τουριστική βιομηχανία υπαγορεύουν την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού που δεν θα αλλοιώνουν το φυσικό περιβάλλον και θα αναδεικνύουν τα τοπικά στοιχεία ενός προορισμού. Σ΄ αυτή την κατεύθυνση ... -
Πορεία και προοπτικές των ελληνικών εισηγμένων εταιρειών του κλάδου των ξενοδοχείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η προσπάθεια ανάλυσης των λογιστικών καταστάσεων των εταιρειών, που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αθηνών στον κλάδο των ξενοδοχείων. Για την επίτευξη του παραπάνω ... -
Ποσοτική ανάλυση - Προβλέψεις πωλήσεων επιχείρησης εμπορίας αυτοκινήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι αρχικά να γίνει παρουσίαση του κλάδου του αυτοκινήτου, καθώς και της εξέλιξής του σε συνδυασμό με τις οικονομικές μεταβολές των τελευταίων ετών, ενώ στη συνέχεια να αναλυθούν οι ... -
Ποσοτική ανάλυση και στρατηγικές αντιμετώπισης της έκθεσης πολυεθνικών εταιριών στο συναλλαγματικό κίνδυνο
(2010-04-20)Στην εργασία αυτή γίνεται μία ποσοτική ανάλυση της έκθεσης πολυεθνικών επιχειρήσεων σε μεταβολές σημαντικών συναλλαγματικών ισοτιμιών. Αρχικά, παρουσιάζονται οι έννοιες της πολυεθνικής επιχείρησης και της ιστορικής αναδρομής ... -
Ποσοτική αποτίμηση μεγεθών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας
(2005-12-01)Στη παρούσα εργασία θα επικεντρωθούμε στη δραστηριότητα των τριών μεγαλύτερων εταιρειών παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική Επικράτεια πραγματοποιώντας όχι την κλασσική χρηματοοικονομική ανάλυση οικονομικών ...