Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος των social media, του word of mouth και του content marketing στον κλάδο των καλλυντικών στην Ελλάδα

dc.contributor.authorΜελισσουργάκη, Μαρίνα
dc.date.accessioned2017-10-16T08:55:32Z
dc.date.available2017-10-16T08:55:32Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10068
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πολλές είναι οι εταιρείες εκείνες που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως μέσο προβολής του brand τους, της δημιουργίας χρήσιμου περιεχομένου προς τους χρήστες και της προώθησης των προϊόντων τους στους τελικούς καταναλωτές. Το περιεχόμενο (content) που δημιουργείται από τις εταιρείες φτάνει συχνά στους ηλεκτρονικούς καταναλωτές με τη μορφή του Viral Marketing. Μελετάται επομένως η επίδραση που έχει η δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου από τις εταιρείες στους χρήστες και το πώς επηρεάζεται οι καταναλωτική τους συμπεριφορά.el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟ ρόλος των social media, του word of mouth και του content marketing στον κλάδο των καλλυντικών στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeThe role of social media, word of mouth and content marketing in the cosmetics industry in Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe last years large development of e-commerce is observed. Many are those brands who are using the internet as a way to promote themselves, their brand and in order to create useful content for the users and consumers. The content is usually delivered to the users in the form of Viral Marketing. It is examined how the content creation by the brands affects users and how their consumer behaviour changes.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordWord of Mouth (WoM)el
dc.subject.keywordContent marketingel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordViral marketingel
dc.subject.keywordCustomer engagementel
dc.subject.keywordCustomer experienceel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»