Ο ρόλος των social media, του word of mouth και του content marketing στον κλάδο των καλλυντικών στην Ελλάδα
The role of social media, word of mouth and content marketing in the cosmetics industry in Greece
Master Thesis
Συγγραφέας
Μελισσουργάκη, Μαρίνα
Ημερομηνία
2016-06Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Word of Mouth (WoM) ; Content marketing ; Social media ; Viral marketing ; Customer engagement ; Customer experienceΠερίληψη
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πολλές είναι οι εταιρείες εκείνες που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως μέσο προβολής του brand τους, της δημιουργίας χρήσιμου περιεχομένου προς τους χρήστες και της προώθησης των προϊόντων τους στους τελικούς καταναλωτές. Το περιεχόμενο (content) που δημιουργείται από τις εταιρείες φτάνει συχνά στους ηλεκτρονικούς καταναλωτές με τη μορφή του Viral Marketing. Μελετάται επομένως η επίδραση που έχει η δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου από τις εταιρείες στους χρήστες και το πώς επηρεάζεται οι καταναλωτική τους συμπεριφορά.