Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 81-100 από 200
-
Η χρησιμότητα επιχειρηματικού σχεδιασμού στη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης - μελέτη περίπτωσης : εταιρεία διαχείρισης έργων συντήρησης, επισκευών και ανακαινίσεων σκαφών αναψυχής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται: 1) τη σημασία του προγραμματισμού και της στρατηγικής στις επιχειρήσεις, 2) τη σημασία-ανάλυση ενός επιχειρηματικού σχεδίου και 3) την παρουσίαση μελέτης περίπτωσης ενός ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και πανδημία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-01)Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αυτό διαμορφώνεται στη σύγχρονη εποχή και καθορίζει τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, μελετώνται σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση ... -
Ιατρικός τουρισμός & πιστοποίηση μονάδων υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο ιατρικός τουρισμός είναι μία συνεχώς αναπτυσσόμενη οικονομική δραστηριότητα παγκοσμίως. Είτε αφορά σε ιατρικούς λόγους, είτε σε λόγους ευεξίας, η ζήτηση που εκδηλώνεται παρουσιάζει κάθε χρόνο αλματώδη αύξηση. Η Ελλάδα ... -
Ιατρικός τουρισμός και digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η συγκεκριμένη έρευνα μελετάει και αναλύει την έννοια του ιατρικού τουρισμού, του μάρκετινγκ και του ψηφιακού μάρκετινγκ που συσχετίζεται μαζί του. Ο τουρισμός έχει γίνει σταδιακά πιο διαδεδομένος τον τελευταίο μισό αιώνα, ... -
Ιατρικός τουρισμός και ευκαιρίες για την ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παγκοσμιοποίηση σε συνδυασμό με τον συστηματικά γηρασκόμενο πληθυσμό έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη υπηρεσιών ιατρικού τουρισμού σε διεθνές επίπεδο. Ολοένα και περισσότεροι ασθενείς αναζητούν υγειονομική περίθαλψη εκτός ... -
Ικανοποίηση πελατών στην ασφάλιση υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η εργασία αυτή έχει θέμα «Customer satisfaction experience metrics in life insurance» και μελετάει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει το “Costumer Relationship ... -
Κλινικές έρευνες και κόστος νέων φαρμάκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η μελέτη των κλινικών ερευνών που πραγματοποιούνται κυρίως στην φαρμακευτική αγορά. Οι πληροφορίες που συλλέχθηκαν αφορούν την εγχώρια αγορά καθώς και την παγκόσμια. Είναι ... -
Κοινωνικό marketing και ΑΜΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσταστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη. Δεκαετίες πριν, με την εμφάνιση της τηλεόρασης και των διαφημίσεων, αλλά κυρίως τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία εξάπλωση ... -
Λειτουργικά προβλήματα διοίκησης ιδιωτικών νοσοκομείων στην Αττική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Όπως είναι γνωστό, η Ελλάδα είναι μια χώρα που έχει από τις υψηλότερες ιδιωτικές δαπάνες υγείας παγκοσμίως. Ο κλάδος των ιδιωτικών μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας γνωρίζει μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια και συμβάλει ... -
Μarketing growth strategies / Ansoff product-market matrix : case study SANITAS brand
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Ζούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, με τις συνθήκες του χθες να διαφέρουν αρκετά από τις συνθήκες του σήμερα. Η λειτουργία και η διοίκηση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή έχει γίνει ... -
Μάρκετινγκ και ασφαλιστικές επιχειρήσεις: το μίγμα μαρκετινγκ και η μελέτη περίπτωσης Εθνική Ασφαλιστική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία, εκπονήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Οικονομική & Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Οικονομικού Τμήματος, του Πανεπιστημίου Πειραιά. Θέμα της διπλωματικής, ... -
Μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται το μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Γνωστό στην διεθνή βιβλιογραφία και ως Relationship Marketing (Μάρκετινγκ Σχέσεων). Η συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία, αφορά ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας - Μελέτη περίπτωσης μαιευτικής κλινικής ΡΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η δυναμική εξέλιξη της ζωής έχει επηρεάσει αναπόφευκτα τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης που παράγουν σημαντικές αλλαγές και επιβάλλουν το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης ως απαραίτητο στοιχείο των εμπορικών σημάτων ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας: η περίπτωση του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, οι υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης έχουν αναλάβει τη θέση του ταχύτερα αναπτυσσόμενου τμήματος της βιομηχανίας υπηρεσιών παγκοσμίως (Eckrich, Schlesinger, 2011, Yeoh, et. al., 2013). ... -
Μάρκετινγκ φαρμακείου - παραφαρμακευτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Οι φαρμακευτικές και παραφαρμακευτικές βιομηχανίες έχουν υποστεί σημαντικές μεταμορφώσεις τα τελευταία χρόνια, λόγω των εξελισσόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών, των εξελίξεων στην τεχνολογία και των μεταβαλλόμενων ... -
Μακροοικονομική ανάλυση στη περίοδο της ελληνικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα αποτέλεσε μια από τις σημαντικότερες περιόδους της σύγχρονης ιστορίας της, καθώς τόσο η ένταση όσο και η διάρκειά της έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην μετέπειτα πορεία της χώρας. Η δημοσιονομική ... -
Μέθοδοι αξιολόγησης επενδύσεων και ανάλυση έργου για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού σχεδίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναφέρει τις μεθόδους και να περιγράψει τη διαδικασία με την οποία γίνεται η αξιολόγηση μίας επένδυσης και η σύνταξη του επιχειρηματικού σχεδίου. Αρχικά, γίνεται αναφορά ... -
Μέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης στον ασφαλιστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει τις μεθόδους στρατηγικής που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για να παρουσιάσουν ανάπτυξη και να ανακαλύψει τις πιο κατάλληλες στρατηγικές σε μία περίοδο ... -
Μέθοδος μείωσης κόστους σε μονάδες υγείας - το lean management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το Lean Management εφαρμόζεται στην παραγωγή, όταν οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών στην υγειονομική περίθαλψη αντιμετωπίζουν καταστάσεις που προκύπτουν από ποικίλους ενδιαφερόμενους. Κατά συνέπεια, η λιτή σκέψη εφαρμόζεται ... -
Μελέτη περίπτωσης στρατηγικής ανάλυσης και σχεδιασμού της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης - Κίνδυνοι και ευκαιρίες την περίοδο της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)