Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 172-191 από 200
-
Το μάρκετινγκ και η επίδρασή του στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται για την εκπόνηση του μεταπτυχιακού προγράμματος «Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της έρευνας είναι η ανάλυση του μάρκετινγκ-μάρκετινγκ ... -
Το νευρομάρκετινγκ και η επίδρασή του στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναλύσει την αναπτυσσόμενη επιστήμη του Νευρομάρκετινγκ. Θα προσπαθήσει να την συνδέσει με την συμπεριφορά του καταναλωτή. Θα εξετάσει επίσης την επίδραση των τεχνικών της ... -
Το νευρομάρκετινγκ και η σχέση με τα κοινωνικά μηνύματα – Η περίπτωση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο στις μέρες μας είναι οι εταιρείες που παράγουν προϊόντα ή υπηρεσίες να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο εμπορικό τους σήμα ή στη μάρκα τους, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο ευρύ κοινό. ... -
Το σύστημα αιμοδοσίας στην Ελλάδα – Στρατηγική και οργάνωση της εθελοντικής αιμοδοσίας – Οι ανάγκες αίματος των πασχόντων από συγγενείς αιμοσφαιρινοπάθειες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)Οι μεταγγίσεις αίματος αποτελούν δομικό στοιχείο του συστήματος περίθαλψης. Είναι υποχρέωση του κράτους να εξασφαλίζει την ασφάλεια και τη διαθεσιμότητα αίματος για τους ασθενείς που χρειάζονται μεταγγίσεις. Τα ιδανικά ... -
Τουρισμός ευεξίας και στρατηγικές προώθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες, αν όχι τη μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος της Ελλάδας και έχει συνεχώς αυξανόμενη σημασία. Με μικρές ή μεγάλες διακυμάνσεις, συνεισφέρει σημαντικά στην ευημερία της χώρας, αποτελώντας ... -
Τραπεζικό marketing εν μέσω οικονομικής κρίσης
(2013-03-01)Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του τραπεζικού Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, εξετάζεται ενδελεχώς η διάρθρωσή του, μέσω της ανάλυσης για το Μάρκετινγκ των τραπεζικών υπηρεσιών, τα στοιχεία που αποτελούν το ... -
Τραπεζικός ψηφιακός μετασχηματισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)Σε αυτή τη μελέτη θα εξεταστεί ο τραπεζικός ψηφιακός μετασχηματισμός. Το πρώτο κεφάλαιο έχει στόχο να εμβαθύνει στην ιστορία του ψηφιακού μετασχηματισμού ως επιχειρηματικού φαινομένου και να διαμορφώσει τον ορισμό του ... -
Υδροθεραπευτικά κέντρα υγείας - προοπτικές εξέλιξης θεραπευτικού τουρισμού απομακρυσμένων νησιωτικών περιοχών : μελέτη περίπτωσης νήσου Νισύρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση της κατάστασης του υδροθεραπευτικού τουρισμού, συγκεκριμένα σε απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές (νήσου Νισύρου) και την ανακάλυψη των κατάλληλων προτάσεων για την ... -
Φαρμακευτική κάνναβη : ιστορία, χρήση, οφέλη και μειονεκτήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η κάνναβη, ένα φυτό που υπάρχει όσο και ο άνθρωπος, αποτελεί παράνομο φυτό στις περισσότερες χώρες παγκοσμίως. Πρόκειται για ένα φυτό με πολύ μακρά ιστορία, η οποία εξελίσσεται παράλληλα με την ιστορία του ανθρώπου. ... -
Φαρμακευτικό marketing
(2014-09-30)Την τελευταία δεκαετία, η φαρμακευτική βιομηχανία, αποτελεί έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους της ελληνικής οικονομίας ο οποίος βελτιώνει τα μεγέθη του και πραγματοποιεί παραγωγικές επενδύσεις παρά την περίοδο ... -
Χρόνια νεφρική νόσος και αιμοκάθαρση. Ποιότητα ζωής και κόστος θεραπείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)H χρόνια νεφρική νόσος είναι ένα παγκόσμιο πρόβλημα δημόσιας υγείας, που πλήττει πολλά εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως. Το βάρος της νεφρικής νόσου ποικίλλει σημαντικά σε ολόκληρο τον κόσμο, όπως και η ανίχνευση και η θεραπεία ... -
Χρώματα συναισθήματα και neuromarketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-20)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιστήμη του Neuromarketing σε συνδυασμό με αυτή του Marketing και του Branding. Μέσα από την ανάλυση της συνήθειας των καταναλωτών θα δούμε τη διαδικασία ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ : συγκριτική ανάλυση του SEO και του PPC μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Τα τελευταία χρόνια, η πρόοδος της τεχνολογίας απαιτεί από τις επιχειρήσεις να αναπτύσσουν δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ για την εδραίωσή τους στην αγορά. Οι επιχειρήσεις προσπαθούν διαρκώς να βελτιώνουν τις στρατηγικές ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός & στρατηγική στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12) -
Ψηφιακός μετασχηματισμός και εμπειρία του καταναλωτή στον ασφαλιστικό τομέα. Η μελέτη των ασφαλιστικών εταιρειών της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλύσουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό και πως αυτός σχετίζεται και βρίσκει εφαρμογή στην Ιδιωτική Ασφάλιση στην χώρα μας. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα ορίσουμε την έννοια του marketing και ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός και επιχειρηματικότητα στον 21ο αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10) -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στην λιανική πώληση. Μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-07)Σκοπός της εργασίας, είναι να αναλύσουμε την έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού. Να κατανοήσουμε το πόσο σημαντική διαδικασία είναι για όλες τις επιχειρήσεις και για όλους τους κλάδους. Είναι ένα ζήτημα που αφορά όλους ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στο χώρο των συσκευών εισπνεόμενων φαρμάκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί ο σχεδιασμός, με απώτερο μελλοντικό στόχο την κατάρτιση ενός marketing plan, μιας εταιρείας που παράγει και προωθεί Drug-Device Combination προϊόντα που προορίζονται για εισπνευστική ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον αθλητισμό - σε αθλητικές εγκαταστάσεις και αθλητικούς οργανισμούς (με μελέτες περιπτώσεων)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)Η μετάβαση στην μετά-Covid εποχή χαρακτηρίζεται από τεχνολογικές εξελίξεις οι οποίες απασχολούν όλους τους κλάδους της Οικονομίας της Χώρας. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της ΕΕ, ...