Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 115-134 από 200
-
Ο ρόλος της καταναλωτικής πίστης και του εθνοκεντρισμού στην πρόθεση (επαν)αγοράς της μάρκας: ποιές στρατηγικές μάρκετινγκ αποδίδουν;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)Η ανάκαμψη των οικονομιών που βρίσκονται σε φάση ύφεσης, απαιτεί την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και την προσαρμογή στις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε τοπική αγορά. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μέχρι ... -
Ο ρόλος της μουσικής ως εργαλείο του πολυαισθητικού μάρκετινγκ: πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά
(2013-04-03)Όλες οι στιγμές της φυσικής δημιουργίας και της ανθρώπινης παρουσίας στη γη εί¬ναι εμπλουτισμένες με θόρυβο, ήχο και μουσική. Ότι το καθένα από αυτά επηρεά¬ζει τους ανθρώπους με ποικίλους τρόπους, έχει υποτεθεί από τότε ... -
Ο ρόλος της ψηφιακής τραπεζικής στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη : η μελέτη της Τράπεζας Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06) -
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στον ιατρικό τουρισμό.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-12)Λένε ορισμένοι, παροτρύνοντας τους έχοντες την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας, να μην αφήσει η Ελλάδα μία καλή κρίση να πάει χαμένη. Αυτό ισχύει και για την ευκαιρία που ορθώνεται μέσω του ιατρικού τουρισμού. Η χώρα ... -
Ο ρόλος των γενόσημων φαρμάκων στα οικονομικά της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Παρότι στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες του κόσμου η χρήση γενοσήμων είναι γνωστή πολλές δεκαετίες, στην Ελλάδα ο όρος γενόσημα φάρμακα έχει γίνει γνωστό το τελευταίο χρονικό διάστημα. Η παρούσα εργασία μελετάει την επίπτωση ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα δημόσια νοσοκομεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Ο παλμός του ψηφιακού μετασχηματισμού μεγαλώνει με το καιρό και πολλές επιχειρήσεις κάνουν άλματα στα χωράφια της ψηφιακής εποχής. Αν και η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ... -
Οδοντοτεχνικό marketing-management οδοντοτεχνικού εργαστηρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Τα στοιχεία της διοίκησης και του μάνατζμεντ στα πλαίσια της πορείας και διαχείρισης των επιχειρήσεων αναμφίβολα αποτελούν κεντρικής σημασίας παραμέτρους, σχετικά με το ζήτημα της όσο το δυνατόν καλύτερης οργάνωσής τους. ... -
Οι διαφορετικοί τύποι ηγεσίας στο αθλητικό μάνατζμεντ και ο ρόλος της διαφορετικότητας των φύλων: η μελέτη περίπτωσης της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Οι τύποι ηγεσίας που χρησιμοποιούνται στην διοίκηση του αθλητισμού παίζουν σημαντικό ρόλο στην βιωσιμότητα και την επίτευξη των στόχων του εκάστοτε οργανισμού/ φορέα ή εταιρείας. Με το κατάλληλο μοντέλο ηγεσίας και την ... -
Οι επιδράσεις του συστήματος εσωτερικού ελέγχου, της δραστηριότητας εσωτερικού ελέγχου, της εταιρικής διακυβέρνησης και των βέλτιστων πρακτικών στη λειτουργία του Δημόσιου Τομέα: η περίπτωση των Δημόσιων Μονάδων Υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Στόχος της διδακτορικής διατριβής είναι η μελέτη των επιδράσεων του συστήματος εσωτερικού ελέγχου, της δραστηριότητας εσωτερικού ελέγχου, της εταιρικής διακυβέρνησης και των βέλτιστων πρακτικών στις δραστηριότητες και τη ... -
Οι Κανόνες του Rotterdam
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Η παρούσα διπλωματική αποτελεί μια παρουσίαση των κανόνων του Rotterdam και των νέων άρθρων της. Πραγματεύεται το ζήτημα της ευθύνης του μεταφορέα κατά τη Διεθνή Σύμβαση του ΟΗΕ σχετικά με τις συμβάσεις για τη διεθνή ... -
Οι στρατηγικές των εταιρειών καλλυντικών σχετικά με την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους μέσω YouTubers & Bloggers. Case study Brand: L' Oreal Paris
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγαλύτερη και κοινή επιθυμία όλων των ανθρώπων για ευεξία κι ομορφιά είναι τα καλλυντικά προϊόντα τα όποια είναι, για εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, το διαβατήριο για μια πιο όμορφη ζωή. Η Βιομηχανία καλλυντικών ... -
Οικονομική ανάλυση και διοίκηση αποφάσεων στο χώρο της υγείας με εφαρμογή στην ασφάλεια του ασθενούς
(2014-04-29)Σε μια εποχή που η χώρα μας, λόγω της οικονομικής ύφεσης που βιώνει, καλείται σε προσπάθεια δημοσιονομικού εξορθολογισμού και συγκράτησης των δαπανών υγείας, έχουν αναδειχθεί με μεγαλύτερη ένταση, οι ανεπάρκειες και ... -
Οικονομική ανάλυση της αγοράς πετρελαίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση και την ανάλυση της κατάστασης που επικρατεί στον χώρο των πετρελαιοειδών σήμερα στην Ελλάδα, καθώς και η σύνδεση του με τον ευρύτερο παγκόσμιο πετρελαϊκό κλάδο λόγω της ... -
Οικονομικοί και κοινωνικοί παράγοντες στη βιομηχανία της μόδας – Η ψηφιακή της επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Παρά την προσπάθεια που γίνεται να παρουσιαστεί σαν ένα μείγμα ρηχών αξιών που προσπαθούν να κάνουν τους καταναλωτές να εστιάζουν κυρίως στην εμφάνισή τους, η βιομηχανία της μόδας τα πηγαίνει εξαιρετικά καλά. Έχει φτάσει ... -
Οργάνωση και διοίκηση χειρουργείου.
(2014-11-28)Η οργάνωση της λειτουργίας των χειρουργείων απαιτεί συστηματική προσπάθεια, τα αποτελέσματα της οποίας έχουν άμεση επίδραση στην ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών υγείας αλλά και στη διαμόρφωση κατάλληλου και ελκυστικού ... -
Οργάνωση κλινικής μελέτης & συμβολή των κλινικών μελετών στην οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η μελέτη αυτή θα μπορούσε να θεωρηθεί πως χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται αναλυτική αναφορά στην οργάνωση μιας αξιόπιστης και αξιόλογης κλινικής μελέτης ή αλλιώς κλινικής δοκιμής. Γίνεται αναλυτική περιγραφή ... -
Πρακτικές και στρατηγικές λιτής διαχείρισης (lean management) και εξοικονόμησης πόρων σε δημόσιες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05)Η παγκόσμια αλλά και η εγχώρια οικονομική ύφεση της τελευταίας δεκαετίας έχει δημιουργήσει πολυάριθμες προκλήσεις στον Δημόσιο Τομέα της Ελλάδας και ιδιαίτερα στις δημόσιες επιχειρήσεις του. Συνολικά ο Δημόσιος Τομέας ... -
Προώθηση ασφαλιστικών προγραμμάτων ζωής και υγείας στη γενιά Υ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο θεσμός της ασφάλισης διαθέτει μακραίωνη ιστορία που εντοπίζεται ακόμα και στη λειτουργία των αρχαίων κοινωνιών. Η ιδιωτική ασφάλιση που παρέχεται από ιδιωτικούς φορείς σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο, μάλιστα, συνιστά θεσμό ... -
Προώθηση ιατρικών προϊόντων μέσω εφαρμογών του digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα εστιάσει στα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση, η οποία ασχολείται με την εμπορία ιατρικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων για την προβολή ...