Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Strategic planning"
Αποτελέσματα 19-38 από 54
-
Η ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία η επιχείρηση παρουσιάζεται ως ένα ανοιχτό σύστημα σε συνεχή αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. Οποιαδήποτε μεταβολή υπάρξει στο περιβάλλον της επιχείρησης ενδέχεται να οδηγήσει σε διαφοροποιήσεις ... -
Η ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με προμηθευτές στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η αύξηση του ανταγωνισμού στο διεθνές περιβάλλον οδηγεί διαρκώς σε μια αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα περισσότερο προσαρμοσμένα στον πελάτη με γρήγορους χρόνους ανάπτυξης και παράδοσης. Το γεγονός αυτό θέτει έναν αριθμό ... -
Η επιχειρηματική ηθική ως στρατηγική των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-05)Με την παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί κατά πόσο οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες υιοθετούν πρακτικές επιχειρηματικής ηθικής ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής τους. Επίσης, εξετάζονται ... -
Η παρακίνηση του ανθρωπίνου δυναμικού ως εργαλείο στη διοίκηση αλλαγών στις σύγχρονες επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης ΕΛΑΪΣ UNILEVER HELLAS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)Εντός του σύγχρονου παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος, οργανισμοί και επιχειρήσεις βρίσκονται σε συνεχή αναζήτηση δυνητικών περιοχών ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στην βάση του ότι ο ανταγωνισμός πλέον είναι παγκόσμιος και ... -
Η στρατηγική μιας ναυτιλιακής εταιρίας βασισμένη στη διακύμανση των ναυτιλιακών αγορών κατά την χρονική περίοδο 2001-2013
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την στρατηγική μιας ναυτιλιακής εταιρίας βασισμένη στη διακύμανση των ναυλαγορών κατά τη χρονική περίοδο 2001-2013. Ειδικότερα δίνεται μεγάλη έμφαση στη πορεία των ... -
Κλάδος τηλεπικοινωνιών: αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε έναν ελάχιστα διαφοροποιημένο κλάδο. Μελλοντικές στρατηγικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους οι σύγχρονες επιχειρήσεις στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών σταθερής μπορούν να αποκτήσουν διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η ... -
Μελέτη περίπτωσης βιομηχανικών αγοραστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εύρεση στον κλάδο της χαρτοποιίας των ανθρώπων οι οποίοι έχουν τον καθοριστικό ρόλο όσον αφορά την αξιολόγηση αλλά και επιλογή προμηθευτών. Δηλαδή ο εντοπισμός των ατόμων εντός της ... -
Μοντελοποίηση και διαχείριση ολοκληρωμένης εφοδιαστικής αλυσίδας διαμορφωσίμων προϊόντων με το σύστημα του SAP R/3
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006-02-14)Σε μία εποχή, κατά την οποία ο ανταγωνισμός καθοδηγείται όλο και περισσότερο από τις δυνάμεις της τεχνολογίας, οι πρωτοπόρες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις σύγχρονες δυνατότητες της πληροφορικής για να πετύχουν συγκριτικό ... -
Ο σχεδιασμός marketing στη λιμενική βιομηχανία: η περίπτωση του λιμένα Πατρών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στο παγκοσμιοποιημένο οικονομικό περιβάλλον που ζούμε δεν θα μπορούσε η λιμενική αγορά να μείνει ανεπηρέαστη. Ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ μεταφορικών εταιριών και η εμφάνιση ως κύριων παικτών των port operator μεταβάλλει ... -
Οι επιπτώσεις ενός συστήματος στρατηγικού προγραμματισμού στην αποτελεσματικότητα της διαδικασίας λήψης αποφάσεων και στις νοητικές λειτουργίες των χρηστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1995-04)Στην συγκεκριμένη προσπάθεια και προκειμένου να διασφαλισθούν η εγκυρότερη παρακολούθηση και ο έλεγχος του πειράματος η παρούσα μελέτη ακολουθεί τους κανόνες της εργαστηριακής μελέτης και χρησιμοποιεί στοιχεία από πραγματικούς ... -
Οι στρατηγικές των εταιρειών καλλυντικών σχετικά με την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους μέσω YouTubers & Bloggers. Case study Brand: L' Oreal Paris
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγαλύτερη και κοινή επιθυμία όλων των ανθρώπων για ευεξία κι ομορφιά είναι τα καλλυντικά προϊόντα τα όποια είναι, για εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, το διαβατήριο για μια πιο όμορφη ζωή. Η Βιομηχανία καλλυντικών ... -
Οι φαρμακευτικές εταιρείες στην περίοδο της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσει την επίδραση της οικονομικής κρίσης στις φαρμακευτικές εταιρίες και συγκεκριμένα πώς η συγκεκριμένη επηρέασε και επηρεάζει τη πορεία τους, τις στρατηγικές τους, και ευρύτερα ... -
Στρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης της εταιρείας παροχής υπηρεσιών υγείας "Μεσογειακό Κέντρο Διακοπών και Αιμοκάθαρσης Α.Ε."
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Η χρόνια νεφρική ανεπάρκεια αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα αναδυόμενα προβλήματα δημόσιας υγείας παγκοσμίως στις αυγές του 21ου αιώνα. Ανήκει στην κατηγορία των μη λοιμωδών χρόνιων νοσημάτων, όπως η υπέρταση, ο διαβήτης ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ενός μικρού tour operator σε μια μεγάλη και ώριμη τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην Ελλάδα οι περισσότεροι τουρίστες διακινούνται με τη βοήθεια των tour operators. O ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι πολύ έντονος, διότι υφίσταται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν ... -
Στρατηγική & επιχειρηματικός σχεδιασμός στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Με τη ραγδαία ανάπτυξη του Internet και της τεχνολογίας των επικοινωνιών, αναπτύχθηκε ένας νέος τρόπος διεξαγωγής εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκτός από τις καθαρά εμπορικές συναλλαγές αγαθών, οι τεχνολογίες αυτές ... -
Στρατηγική ανάλυση του γαλακτοκομικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Το γάλα είναι ένα αγαθό το οποίο καταναλώνεται ευρέως και από το οποίο παράγονται διάφορα προϊόντα σε όλη τη γη. Είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα και αποτελεί ένα μοναδικό συνδυασμό υδατανθράκων, πρωτεϊνών, λιπαρών, ... -
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Η εργασία ασχολείται με την ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Εξετάζονται οι βασικοί παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την προσφορά καθώς και τη ζήτηση του αεροπορικού προϊόντος. Στη ... -
Στρατηγική διοίκηση διαδικασιών (Strategic process management)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)Σε θεωρητικό επίπεδο, βασικοί στόχοι της εργασίας είναι η διαμόρφωση μιας πρώτης εικόνας σχετικά με το αντικείμενο διερεύνησης, βασιζόμενη σε βιβλιογραφικές προσεγγίσεις από το χώρο της ΔΟΠ, η σύνοψη των βασικότερων ... -
Στρατηγική διοίκηση οικονομίας : εξέταση περίπτωσης : Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Αν και ιστορικά ο κλάδος της υγείας ήταν λιγότερο ευάλωτος σε περιόδους οικονομικής ύφεσης σε σύγκριση με άλλους τομείς της οικονομίας, λόγω της ανελαστικής ζήτησης, τα αποτελέσματα της παρούσας οικονομικής κρίσης αντανακλώνται ...