Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Strategic planning"
Αποτελέσματα 9-28 από 54
-
Δείκτες αποτίμησης της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται από τρίτους στο φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Μέσα στα πλαίσια της συγκεκριμένης εργασίας περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης μιας σειράς δεικτών ποιότητας (Key Quality Indicators), μέσω της εφαρμογής της μεθοδολογίας Διαχείρισης Κινδύνου Ποιότητας, στο πεδίο των ... -
Δημιουργία και ανάπτυξη επιχειρησιακού οράματος σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μία φιλοσοφία η οποία τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ως ο μόνος δρόμος που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους. Η έννοια του οράματος ... -
Διαμόρφωση στρατηγικής νεοϊδρυθείσας επιχείρησης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-04)Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνονται οι απαραίτητες θεωρητικές αναφορές για την όσο το δυνατό καλύτερη κατανόηση του θέματος που θα οδηγήσει στη επίλυση της μελέτης περίπτωσης ... -
Διερεύνηση του στρατηγικού outsourcing στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα
(2014-10-07)Στις μέρες μας το outsourcing είναι μια ιδιαίτερα δημοφιλής πρακτική των επιχειρήσεων, για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων τους ή τμημάτων αυτών. Εδώ και αρκετές δεκαετίες εφαρμόζεται σε τακτικό επίπεδο, αποσκοπώντας ... -
Έλληνες εφοπλιστές και ηγεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται προσπάθεια να αναλυθεί όρο της ηγεσίας και οι διάφορες θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί μέσα στα χρόνια. Αποτελεί όμως έναν τομέα πολύπλευρο όπου οι ερευνητές δεν έχουν κατορθώσει να ... -
Εικονικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας (MVNO) και στρατηγικές ανάπτυξής τους: μελέτη περίπτωσης ελληνικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-24)Στην Ελλάδα, όπως και παγκοσμίως, ο κλάδος της κινητής τηλεφωνίας αποτελεί έναν από τους δυναμικότερους κλάδους, συμβάλλοντας τόσο άμεσα όσο και έμμεσα στην οικονομική ανάπτυξη, στην τεχνολογική σύγκλιση αλλά και στη ... -
Επιλογή διαμεταφορέων (forwarders) μέσω στρατηγικής ανάλυσης προμήθειας πόρων και μελέτη περίπτωσης (case study) σε πολυεθνική εταιρεία τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Η παρούσα εργασία ευελπιστεί να προσεγγίσει τη διαδικασία επιλογής και αξιολόγησης διαμεταφορέων (forwarders), μέσα από τεχνικές προμηθειών όπως η στρατηγική ανάλυση προμήθειας πόρων και η πολυκριτηριακή αξιολόγηση ποσοτικών ... -
Επιχειρηματική αυτοαξιολόγηση και η εφαρμογή της σε ανώνυμες χρηματιστηριακές εταιρίες (ΑΧΕ), ανώνυμες χρηματιστηριακές εταιρίες παροχής επενδυτικών υπηρεσιών (ΑΧΕΠΕΥ) και εταιρίες παροχής επενδυτικών υπηρεσιών (ΕΠΕΥ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)Η εργασία αυτή μελετά το ζήτημα της ποιότητας στις επιχειρήσεις του τομέα των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών Διεθνώς και ειδικότερα στον Τομέα των Ανωνύμων Χρηματιστηριακών Εταιριών (ΑΧΕ) στην Ελλάδα. Μία σειρά από ποιοτικές ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο εταιρίας παροχής υπηρεσιών επαγγελματικού καταλόγου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Το παρών επιχειρηματικό σχέδιο αφορά στον όμιλο εταιριών Newsphone Hellas, με κύρια δραστηριότητα στον τομέα της τηλεηχοαναφοράς και των μεγάλων εξειδικευμένων πληροφοριακών συστημάτων, καθώς επίσης και στην πώληση ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο ίδρυσης και ανάπτυξης κέντρου δημιουργικότητας και ψυχοθεραπείας μέσω των εκφραστικών τεχνών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται το επιχειρηματικό σχέδιο για την ίδρυση ενός κέντρου δημιουργικότητας και ψυχοθεραπείας μέσω των εκφραστικών τεχνών. Ο επιχειρηματικός σχεδιασμός είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία καθώς ... -
Η ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία η επιχείρηση παρουσιάζεται ως ένα ανοιχτό σύστημα σε συνεχή αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. Οποιαδήποτε μεταβολή υπάρξει στο περιβάλλον της επιχείρησης ενδέχεται να οδηγήσει σε διαφοροποιήσεις ... -
Η ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με προμηθευτές στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η αύξηση του ανταγωνισμού στο διεθνές περιβάλλον οδηγεί διαρκώς σε μια αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα περισσότερο προσαρμοσμένα στον πελάτη με γρήγορους χρόνους ανάπτυξης και παράδοσης. Το γεγονός αυτό θέτει έναν αριθμό ... -
Η επιχειρηματική ηθική ως στρατηγική των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-05)Με την παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί κατά πόσο οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες υιοθετούν πρακτικές επιχειρηματικής ηθικής ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής τους. Επίσης, εξετάζονται ... -
Η παρακίνηση του ανθρωπίνου δυναμικού ως εργαλείο στη διοίκηση αλλαγών στις σύγχρονες επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης ΕΛΑΪΣ UNILEVER HELLAS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)Εντός του σύγχρονου παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος, οργανισμοί και επιχειρήσεις βρίσκονται σε συνεχή αναζήτηση δυνητικών περιοχών ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στην βάση του ότι ο ανταγωνισμός πλέον είναι παγκόσμιος και ... -
Η στρατηγική μιας ναυτιλιακής εταιρίας βασισμένη στη διακύμανση των ναυτιλιακών αγορών κατά την χρονική περίοδο 2001-2013
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την στρατηγική μιας ναυτιλιακής εταιρίας βασισμένη στη διακύμανση των ναυλαγορών κατά τη χρονική περίοδο 2001-2013. Ειδικότερα δίνεται μεγάλη έμφαση στη πορεία των ... -
Κλάδος τηλεπικοινωνιών: αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε έναν ελάχιστα διαφοροποιημένο κλάδο. Μελλοντικές στρατηγικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους οι σύγχρονες επιχειρήσεις στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών σταθερής μπορούν να αποκτήσουν διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η ... -
Μελέτη περίπτωσης βιομηχανικών αγοραστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εύρεση στον κλάδο της χαρτοποιίας των ανθρώπων οι οποίοι έχουν τον καθοριστικό ρόλο όσον αφορά την αξιολόγηση αλλά και επιλογή προμηθευτών. Δηλαδή ο εντοπισμός των ατόμων εντός της ... -
Μοντελοποίηση και διαχείριση ολοκληρωμένης εφοδιαστικής αλυσίδας διαμορφωσίμων προϊόντων με το σύστημα του SAP R/3
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006-02-14)Σε μία εποχή, κατά την οποία ο ανταγωνισμός καθοδηγείται όλο και περισσότερο από τις δυνάμεις της τεχνολογίας, οι πρωτοπόρες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις σύγχρονες δυνατότητες της πληροφορικής για να πετύχουν συγκριτικό ... -
Ο σχεδιασμός marketing στη λιμενική βιομηχανία: η περίπτωση του λιμένα Πατρών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στο παγκοσμιοποιημένο οικονομικό περιβάλλον που ζούμε δεν θα μπορούσε η λιμενική αγορά να μείνει ανεπηρέαστη. Ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ μεταφορικών εταιριών και η εμφάνιση ως κύριων παικτών των port operator μεταβάλλει ... -
Οι επιπτώσεις ενός συστήματος στρατηγικού προγραμματισμού στην αποτελεσματικότητα της διαδικασίας λήψης αποφάσεων και στις νοητικές λειτουργίες των χρηστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1995-04)Στην συγκεκριμένη προσπάθεια και προκειμένου να διασφαλισθούν η εγκυρότερη παρακολούθηση και ο έλεγχος του πειράματος η παρούσα μελέτη ακολουθεί τους κανόνες της εργαστηριακής μελέτης και χρησιμοποιεί στοιχεία από πραγματικούς ...