Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 90-109 από 200
-
Μarketing growth strategies / Ansoff product-market matrix : case study SANITAS brand
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Ζούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, με τις συνθήκες του χθες να διαφέρουν αρκετά από τις συνθήκες του σήμερα. Η λειτουργία και η διοίκηση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή έχει γίνει ... -
Μάρκετινγκ και ασφαλιστικές επιχειρήσεις: το μίγμα μαρκετινγκ και η μελέτη περίπτωσης Εθνική Ασφαλιστική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία, εκπονήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Οικονομική & Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Οικονομικού Τμήματος, του Πανεπιστημίου Πειραιά. Θέμα της διπλωματικής, ... -
Μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται το μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Γνωστό στην διεθνή βιβλιογραφία και ως Relationship Marketing (Μάρκετινγκ Σχέσεων). Η συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία, αφορά ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας - Μελέτη περίπτωσης μαιευτικής κλινικής ΡΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η δυναμική εξέλιξη της ζωής έχει επηρεάσει αναπόφευκτα τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης που παράγουν σημαντικές αλλαγές και επιβάλλουν το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης ως απαραίτητο στοιχείο των εμπορικών σημάτων ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας: η περίπτωση του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, οι υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης έχουν αναλάβει τη θέση του ταχύτερα αναπτυσσόμενου τμήματος της βιομηχανίας υπηρεσιών παγκοσμίως (Eckrich, Schlesinger, 2011, Yeoh, et. al., 2013). ... -
Μάρκετινγκ φαρμακείου - παραφαρμακευτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Οι φαρμακευτικές και παραφαρμακευτικές βιομηχανίες έχουν υποστεί σημαντικές μεταμορφώσεις τα τελευταία χρόνια, λόγω των εξελισσόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών, των εξελίξεων στην τεχνολογία και των μεταβαλλόμενων ... -
Μακροοικονομική ανάλυση στη περίοδο της ελληνικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα αποτέλεσε μια από τις σημαντικότερες περιόδους της σύγχρονης ιστορίας της, καθώς τόσο η ένταση όσο και η διάρκειά της έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην μετέπειτα πορεία της χώρας. Η δημοσιονομική ... -
Μέθοδοι αξιολόγησης επενδύσεων και ανάλυση έργου για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού σχεδίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναφέρει τις μεθόδους και να περιγράψει τη διαδικασία με την οποία γίνεται η αξιολόγηση μίας επένδυσης και η σύνταξη του επιχειρηματικού σχεδίου. Αρχικά, γίνεται αναφορά ... -
Μέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης στον ασφαλιστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει τις μεθόδους στρατηγικής που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για να παρουσιάσουν ανάπτυξη και να ανακαλύψει τις πιο κατάλληλες στρατηγικές σε μία περίοδο ... -
Μέθοδος μείωσης κόστους σε μονάδες υγείας - το lean management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το Lean Management εφαρμόζεται στην παραγωγή, όταν οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών στην υγειονομική περίθαλψη αντιμετωπίζουν καταστάσεις που προκύπτουν από ποικίλους ενδιαφερόμενους. Κατά συνέπεια, η λιτή σκέψη εφαρμόζεται ... -
Μελέτη περίπτωσης στρατηγικής ανάλυσης και σχεδιασμού της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης - Κίνδυνοι και ευκαιρίες την περίοδο της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10) -
Μελέτη της επίδρασης του νοσοκομειακού περιβάλλοντος στη συμπεριφορά των ασθενών κατά την παροχή ιατρονοσηλευτικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διεπιστημονική προσέγγιση για τη διερεύνηση της επίδρασης των στοιχείων που συνθέτουν την ατμόσφαιρα ενός νοσοκομείου (servicescape) κατά την παροχή υπηρεσιών υγείας σε ασθενείς. Για την ... -
ΜΜΕ και πλαστική χειρουργική: ο κόσμος πίσω από την ομορφιά.
(2015-04-24)Υπάρχει μια πληθώρα λέξεων στην ελληνική γλώσσα για να περιγράψουν έναν όμορφο άνθρωπο, κάποιον ο οποίος διαφέρει από το μέσο όρο. Ο αρχαίος όρος ο οποίος περιέγραφε την έννοια ομορφιά ήταν η λέξη κάλλος, ενώ στα ύγχρονα ... -
Νέες στρατηγικές στην κατ' οίκον ιατρική απεικόνιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεται η υγειονομική περίθαλψη ασθενών μεταβάλλεται ανάλογα με τις κοινωνικές , περιβαλλοντολογικές , δημογραφικές , επιδημιολογικές και τέλος τεχνολογικές αλλαγές. Ο αυξανόμενος ρυθμός ... -
Νευρομάρκετινγκ : οι εφαρμογές του στην ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση, η ανάλυση και η κατανόηση του νευρομάρκετινγκ και του αντίκτυπου που αυτό έχει στην ελληνική οικονομία. Το νευρομάρκετινγκ αποτελεί έναν κλάδο άμεσα συνδεδεμένο ... -
Νευρομάρκετινγκ και η εφαρμογή του στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφει ένα σχετικά νέο και μη-επαρκώς εξερευνημένο κλάδο του μάρκετινγκ – το νευρομάρκετινγκ (neuromarketing). Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι να επικεντρωθεί σε αυτό το σχετικά νέο ... -
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ... -
Νευρομάρκετινγκ: η συσχέτιση του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ και η θεωρία πίσω από την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τον νέο κλάδο του νευρομάρκετινγκ και την γενικότερη επίδραση του στην οικονομία και την συμπεριφορά των καταναλωτών. Συγκεκριμένα σε μια αναλυτικότερη ανασκόπηση της εργασίας ... -
Ο αντίκτυπος των ψηφιακών τεχνολογιών στην ασφαλιστική βιομηχανία υπό το φως του ψηφιακού μετασχηματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Αυτή η εργασία ασχολείται με τον αντίκτυπο που έχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στην ασφάλιση και αντικατοπτρίζει τη συμβολή της ασφάλισης στην ανάπτυξη μιας ψηφιακής οικονομίας. Η τεχνολογία και οι νέες πηγές δεδομένων ... -
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ...