Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΣκουφάρη, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2017-07-25T10:21:56Z
dc.date.available2017-07-25T10:21:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9840
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων και τη συμπεριφορά τους. Οι επιχειρήσεις που επιλέγουν και υιοθετούν τεχνικές μάρκετινγκ στοχεύουν στην ορθή εξέλιξη τους, στην αύξηση του μεριδίου τους στην αγορά, στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών-προϊόντων, στην προσέλκυση περισσότερων πελατών-καταναλωτών κλπ. Οι στόχοι του μάρκετινγκ εξαρτώνται από τους μακροπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους στόχους μιας επιχείρησης και σχετίζονται αναμφίβολα με την ευχαρίστηση του πελάτη-καταναλωτή και την κάλυψη των αναγκών και επιθυμιών του. Αναμφίβολα ο καταναλωτισμός όμως είναι χαρακτηριστικό της σύγχρονης κοινωνίας. Ο σύγχρονος άνθρωπος έχει εθιστεί θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς στην κατανάλωση προϊόντων και υπηρεσιών. Πολλοί σύγχρονοι επιστήμονες έχουν ταυτίσει τον καταναλωτισμό με την αναζήτηση της ευτυχίας, με την κάλυψη της μοναξιάς, με έναν τρόπο βελτίωσης παροδικά της συναισθηματικής υγείας των ανθρώπων κ.α. Σε αυτό έχουν συμβάλει οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής, οι πολλές απαιτήσεις και το αυξημένο άγχος της καθημερινότητας και πλήθος άλλων παραγόντων. Σε αυτή την εργασία γίνεται μια προσπάθεια σύνδεσης αυτών των δύο στοιχείων, δηλαδή του μάρκετινγκ και της ευτυχίας που προέρχεται από την κατανάλωση.el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική υγείαel
dc.subject.keywordΕυτυχίαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»