Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Επιχειρηματική στρατηγικήΛέξεις κλειδιά
Στρατηγική ανάπτυξης ; Προϊόντα ; ΜάρκετινγκΠερίληψη
Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος από την εταιρεία L'Oreal.
Το πρώτο κεφάλαιο περιγράφει το εννοιολογικό πλαίσιο της στρατηγικής διοίκησης, του μάρκετινγκ και του επώνυμου προϊόντος. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύονται οι πηγές έμπνευσης των νέων προϊόντων, ο λόγος και ο τρόπος με τον οποίο αναπτύσσονται, καθώς και οι σημαντικότεροι λόγοι αποτυχίας των νέων προϊόντων στην αγορά. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης των νέων προϊόντων και τα στάδια της, και αντίστοιχα η διαδικασία του προγραμματισμού, ενώ αναλύονται οι τρεις πιο διαδεδομένες μέθοδοι ανάλυσης χαρτοφυλακίου. Επίσης, αναλύονται τα περιεχόμενα ενός προγράμματος μάρκετινγκ και περιγράφονται τα συνηθέστερα λάθη κατά τη διαδικασία του προγραμματισμού.
Συνεχίζοντας στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται ο ρόλος, οι στόχοι και η διαδικασία της έρευνας αγοράς ενώ αναλύονται οι μέθοδοι της και στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή του μίγματος επικοινωνίας, του προγραμματισμού της εκστρατείας επικοινωνίας και της μέτρησης της αποτελεσματικότητας της. Το επόμενο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη στρατηγική των logistics και των καναλιών διανομής των προϊόντων, ενώ στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία μελέτη περίπτωσης για τη στρατηγική ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος της εταιρείας L'Oreal. Στο τελευταίο κεφάλαιο εξάγονται τα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας.