Show simple item record

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚωστόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2017-06-29T08:15:51Z
dc.date.available2017-06-29T08:15:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9721
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος από την εταιρεία L'Oreal. Το πρώτο κεφάλαιο περιγράφει το εννοιολογικό πλαίσιο της στρατηγικής διοίκησης, του μάρκετινγκ και του επώνυμου προϊόντος. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύονται οι πηγές έμπνευσης των νέων προϊόντων, ο λόγος και ο τρόπος με τον οποίο αναπτύσσονται, καθώς και οι σημαντικότεροι λόγοι αποτυχίας των νέων προϊόντων στην αγορά. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης των νέων προϊόντων και τα στάδια της, και αντίστοιχα η διαδικασία του προγραμματισμού, ενώ αναλύονται οι τρεις πιο διαδεδομένες μέθοδοι ανάλυσης χαρτοφυλακίου. Επίσης, αναλύονται τα περιεχόμενα ενός προγράμματος μάρκετινγκ και περιγράφονται τα συνηθέστερα λάθη κατά τη διαδικασία του προγραμματισμού. Συνεχίζοντας στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται ο ρόλος, οι στόχοι και η διαδικασία της έρευνας αγοράς ενώ αναλύονται οι μέθοδοι της και στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή του μίγματος επικοινωνίας, του προγραμματισμού της εκστρατείας επικοινωνίας και της μέτρησης της αποτελεσματικότητας της. Το επόμενο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη στρατηγική των logistics και των καναλιών διανομής των προϊόντων, ενώ στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία μελέτη περίπτωσης για τη στρατηγική ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος της εταιρείας L'Oreal. Στο τελευταίο κεφάλαιο εξάγονται τα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας.el
dc.format.extent152el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπιχειρηματική στρατηγικήel
dc.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Orealel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΣτρατηγική ανάπτυξηςel
dc.subject.keywordΠροϊόνταel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»