Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜποχώρης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΧατζηγεωργίου, Σωτήριος Χ.
dc.date.accessioned2016-12-09T08:28:42Z
dc.date.available2016-12-09T08:28:42Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9278
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή περιγράφεται και αναλύεται η μεθοδολογία 6σ και το πώς αυτή συμβάλλει στη βελτίωση των διεργασιών μιας αυτοκινητοβιομηχανίας και μιας επιχείρησης γενικότερα. Σκοπός της εργασίας είναι να αναλυθεί το πως εφαρμόζεται η μεθοδολογία 6σ, η στρατηγική χρήση και τα συστήματα μέτρησης αυτής, καθώς και το πώς αυτά αλληλοσυνδέονται για να βελτιώσουν την κάθε διεργασία μειώνοντας παράλληλα το ποσοστό των ελαττωμάτων και κατά συνέπεια αυξάνοντας έτσι την ικανοποίηση του πελάτη και την κερδοφορία της επιχείρησης. Επίσης, στην εργασία γίνεται μια αναδρομή στην ιστορία και την εξέλιξη των μεθοδολογιών συνεχούς βελτίωσης γενικότερα, από τα αρχικά προγράμματα συνεχούς βελτίωσης έως τις υβριδικές μεθοδολογίες συνεχούς βελτίωσης που αναπτύχθηκαν πρόσφατα. Επιπλέον, αναλύονται κάποιες τάσεις που επικράτησαν στα συστήματα συνεχούς βελτίωσης και αναλύονται ορισμένες μεθοδολογίες όπως η παραγωγή Lean, η Six Sigma, η Balanced Scorecard και η Lean Six Sigma. Τα συμπεράσματα τα οποία προκύπτουν είναι ότι η μεθοδολογία 6σ είναι πλέον ευρέος διαδεδομένη σε ένα πολύ μεγάλο αριθμό αυτοκινητοβιομηχανιών και άλλων επιχειρήσεων εκτός του κλάδου. Παρόλα αυτά, από τις επιχειρήσεις που δεν εφαρμόζουν πλήρως κάποια μεθοδολογία συνεχούς βελτίωσης, οι περισσότερες εφαρμόζουν κάποια εργαλεία και τεχνικές για την βελτίωση των διεργασιών τους, τα οποία αποτελούν μέρος της μεθοδολογίας 6σ. Επιπλέον, μέσα από την εργασία προκύπτει ότι υπάρχουν αρκετά κοινά σημεία ανάμεσα στα θεμελιώδη στοιχεία της μεθοδολογίας 6σ και της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Ακόμα, παρατηρείται σαν θετικό αποτέλεσμα από όλες τις εταιρίες που εφάρμοσαν την μεθοδολογία 6σ ή κάποια άλλη μεθοδολογία συνεχούς βελτίωσης, ότι πάντα προκύπτει άνοδος της ικανοποίησης του πελάτη, αύξηση της παραγωγικότητας και μεγιστοποίηση των κερδών της επιχείρησης.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕφαρμογές της μεθοδολογίας six sigma (6σ) στην αυτοκινητοβιομηχανίαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordSix sigma (Quality control standard)el
dc.subject.keywordΕπιχειρηματική αριστείαel
dc.subject.keywordel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subject.keywordΑυτοκινητοβιομηχανίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»