Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η στρατηγική στη διοίκηση των νοσοκομειακών μονάδων με έμφαση στην παρακίνηση και την εκπαίδευση των εργαζομένων

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΜπένου, Άντα
dc.date.accessioned2016-08-23T08:09:30Z
dc.date.available2016-08-23T08:09:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9009
dc.description.abstractΗ διαχείριση του διαθέσιμου ανθρώπινου παράγοντα μέσω της στρατολόγησης, της επιλογής, της ανάπτυξης, της αξιοποίησης και της προσαρμογής του μέσα σε έναν οργανισμό καλείται Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Οι ανθρώπινοι πόροι, σε μια Νοσοκομειακή Μονάδα, αποτελούν τον βασικό παράγοντα προκειμένου να διασφαλίζεται η δημόσια υγεία, καθώς επίσης να προάγεται η πρόληψη και η έγκαιρη διάγνωση. Οι άνθρωποι ενός οργανισμού υγείας, δεδομένου του δύσκολου έργου που έχουν να επιτελέσουν, είναι αναγκαίο να εναρμονίζονται τόσο με τον οργανισμό όσο και με την ίδια την κοινωνία με τρόπους που να είναι στρατηγικά, ηθικά και κοινωνικά αποδεκτοί. Για την εφαρμογή της διοίκησης αυτής, ο Διοικητής θα πρέπει να έχει γνώση των μοντέλων παρακίνησης και να επιλέγει, μέσα από αυτά, τους τρόπους εκείνους που θα συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων του οργανισμού. Στόχος του είναι η συνεργασία εύρεσης των κατάλληλων ανθρώπων που θα στελεχώσουν την μονάδα, η άριστη συνεργασία μεταξύ τους και η δημιουργία θετικού κλίματος προκειμένου τα μέλη της μονάδας να μπορούν να αποδώσουν και να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της μονάδας αυτής. Η εκπαίδευση του προσωπικού της μονάδας είναι ζωτικής σημασίας, δεδομένων των συνεχόμενων εξελίξεων στον χώρο της υγείας μέσα στην παγκόσμια κοινωνία που ζούμε. Έτσι, η επιλογή του κατάλληλου προγράμματος εκπαίδευσης είναι σημαντική, προκειμένου να εναρμονίζεται με τις ανάγκες της νοσοκομειακής μονάδας και να συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων της. Γίνεται κατανοητό ότι ο Διοικητής μιας Νοσοκομειακής Μονάδας έχει να επιτελέσει ένα πολύπλοκο και σημαντικό έργο, δεδομένου ότι έχει ως κύριο έργο του τον σχεδιασμό, την οργάνωση, τη διεύθυνση, τον συντονισμό και τον έλεγχο. Οι αποφάσεις που λαμβάνει θα πρέπει να εφαρμόζονται από όλα τα μέλη της Νοσοκομειακής Μονάδας, με στόχο την ποιοτική παροχή φροντίδας υγείας και σεβασμό στον άνθρωπο.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιοίκηση ανθρωπίνων πόρωνel
dc.subjectΔημόσια υγείαel
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση υπηρεσιών υγείαςel
dc.titleΗ στρατηγική στη διοίκηση των νοσοκομειακών μονάδων με έμφαση στην παρακίνηση και την εκπαίδευση των εργαζομένωνel
dc.title.alternativeThe strategy in management of hospital units with emphasis on motivating and training of the employeesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe management of the available human factor through the recruitment, selection, development, deployment and adaptation within an organization called Human Resources Administration. In a Hospital Unit, the Human resources are the key factor to ensure public health, and to promote the prevention and early diagnosis. The people of a health organization, given the difficult task they have to perform, it is necessary to harmonize both with the organization and the society itself in ways that are strategically, ethically and socially acceptable. For the purposes of this administration, the Governor should have knowledge of motivational models and to select, through them, the ways with whom will contribute to achieving the organization's objectives. The aim is the finding of the right people who will staff the unit, the excellent cooperation between them and the creation of a positive climate with which the members of the unit can perform and contribute to the goals of this unit. The training of the personnel is vital, given the continuous developments in the health sector within the global society we live. So, the choice of an appropriate training program is important in order to be in line with the needs of the hospital unit and contribute to achieving the objectives of. It is understood that the Governor of a Hospital Unit has to perform a complicated and important task, since his main task is the planning, organizing, directing, coordinating and controlling. The taken decisions must be implemented by all the members of the Hospital Unit, with aim of providing quality health care with respect for people.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΔημόσια νοσοκομείαel
dc.subject.keywordΠαρακίνηση εργαζομένωνel
dc.subject.keywordΝοσηλευτικό προσωπικόel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»