Ηλεκτρονικό εμπόριο & ηλεκτρονικό κατάστημα παρουσίαση ηλεκτρονικού καταστήματος εταιρείας υποδημάτων
E-Commerce and e-shops presentation of a real e-shop
Master Thesis
Συγγραφέας
Γεωργοπούλου, Παναγιώτα-Λουίζα
Ημερομηνία
2015-10Επιβλέπων
Καρκαλάκος, ΣωτήριοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
e-Commerce ; Evolution ; Internet ; Transaction ; World trade ; Strategic advantage ; Complex system ; Technological revolution ; Commerce of the future ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Διαδίκτυο ; Παγκόσμιο εμπόριο ; Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ; Σύνθετο σύστημα ; Τεχνολογική επανάσταση ; Εμπόριο του μέλλοντοςΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι αρχικά η παρουσίαση και ανάλυση αυτής της σύγχρονης εφαρμογής της τεχνολογίας, που ονομάζεται Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Συγκεκριμένα, στο πρώτο και εισαγωγικό κεφάλαιο πραγματοποιείται μια λεπτομερής παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου που καλύπτει το Ηλεκτρονικού Εμπόριο, όπως τα χαρακτηριστικά του, οι εφαρμογές του και οι κατηγορίες στις οποίες διαχωρίζεται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, ενώ δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στα οφέλη που προσφέρει τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους πελάτες. Τέλος, παρουσιάζονται τα μειονεκτήματα και οι κίνδυνοι που πιθανότατα κρύβει η απερίσκεπτη χρήση του από τους καταναλωτές και η λανθασμένη εφαρμογή του από τις επιχειρήσεις.