Η περίπτωση της Volvo Cars Corporation στην Ελλάδα : πως άλλαξε η εικόνα της Volvo τα τελευταία 2 χρόνια και πως αυτό επηρέασε τις πωλήσεις της
Master Thesis
Συγγραφέας
Κράνεντονκ, Γεωργία
Ημερομηνία
2006-08-10Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Automobile industry and trade -- GreeceΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αναπτύσσει τη στρατηγική σημασία και το ρόλο της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία σαν μία λειτουργική δραστηριότητα έχει σκοπό την υποστήριξη της επιχειρηματικής και κατά συνέπεια της επιχειρησιακής στρατηγικής. Μέσω της βέλτιστης διαχείρισης των πόρων που διαθέτει, η εφοδιαστική αλυσίδα μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που θα έχουν σαν αποτέλεσμα την δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Με πρωταρχικό στόχο τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, η εφοδιαστική αλυσίδα συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του λειτουργικού κόστους, και τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών, πράγμα που µπορεί να εξασφαλίσει στην επιχείρηση σηµαντικό ανταγωνιστικό προβάδισµα. Μέσα από την ανάλυση των δραστηριοτήτων της εφοδιαστικής αλυσίδας και τη παρουσίαση εφαρμογών και περιπτώσεων από επιχειρήσεις που έχουν αναγνωρίσει τον ρόλο της εφοδιαστικής, η εργασία αυτή δίνει έμφαση στη σημασία που έχει η δραστηριότητα της εφοδιαστικής για την επιβίωση των επιχειρήσεων στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται.