Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας σε πλατφόρμα java

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΡίζου, Χριστίνα
dc.date.accessioned2016-02-11T10:15:31Z
dc.date.available2016-02-11T10:15:31Z
dc.date.issued2013-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8411
dc.description.abstractΣήμερα ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής έχει εισχωρήσει σε όλους τους τομείς της επιστήμης και κάθε άλλης παραγωγικής δραστηριότητας συμβάλλοντας έτσι, με έμμεσο και άμεσο τρόπο, στην ραγδαία εξέλιξή τους. Η χρήση του υπολογιστή μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε οποιαδήποτε πληροφορία τη στιγμή που τη θέλουμε και με οποιαδήποτε μορφή, είτε είναι κείμενο, βίντεο ή εικόνα. Με τη χρήση του υπολογιστή σαν εκπαιδευτικό εργαλείο, ο μαθητής μπορεί να εμπλουτίσει τη γνώση του και να τον χρησιμοποιεί συμπληρωματικά με τα όσα διδάσκεται στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο. Οι υπολογιστές, με άλλα λόγια, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν υποστηρικτικά μέσα της εκπαιδευτικής διαδικασίας με τη χρήση ενός κατάλληλου εκπαιδευτικού λογισμικού. Το εκπαιδευτικό λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε επικουρικά από τον καθηγητή σα συμπληρωματικό μέσο διδασκαλίας, είτε να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από το μαθητή ως μέσο αυτοδιδασκαλίας με σκοπό τον εμπλουτισμό της γνώσης του. Και στις δυο περιπτώσεις ως κύριος γνώμονας πρέπει να είναι η γνώση αλλά και η μάθηση. Στη μεταπτυχιακή διατριβή, παρουσιάζονται οι βασικές αρχές τεχνολογικής σχεδίασης ενός εκπαιδευτικού λογισμικού πάνω στις οποίες βασίστηκε η σχεδίαση του προσαρμοστικού συστήματος διδασκαλίας μαθητών – καθηγητών στα μαθήματα τα οποία διδάσκουν. Μέσα από τις φάσεις ζωής του λογισμικού, τις απαιτήσεις για τη σωστή σχεδίαση του συστήματος, της επιλογής του κατάλληλου μοντέλου κύκλου ζωής λογισμικού αλλά και της όσο το δυνατόν καλύτερης κατασκευής του περιβάλλοντος διεπαφής του χρήστη, θα προχωρήσουμε στην κατασκευή του συστήματος μετά από ανάλυση των προδιαγραφών και την ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων και των επιλογών που θα προκύψουν από τα ανωτέρω στοιχεία, έτσι ώστε να προχωρήσουμε στη φάση κατασκευής και στην τελική κατασκευή του συστήματος που θα συνάδει με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των χρηστών οι οποίοι θα το χρησιμοποιούν, δηλαδή, οι μαθητές και οι καθηγητές.el
dc.format.extent57el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματαel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.titleΠροσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας σε πλατφόρμα javael
dc.title.alternativeAdaptive teaching system in platform javael
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENNowadays, we live in a society of information. The computer has penetrated in all aspects of science and any other productive activity, contributing indirectly and directly in their rapid evolution. The use of computer gives us the opportunity to have the information we desire, whether it’s text, video or image, any time we want and in any form. Using the computer as an educational tool, the student can enrich his knowledge and use it additionally to what he is taught in school or university. Computers, in other words, can be used as supportive means in the educational process with the use of appropriate educational software. The educational software can be used by the teacher as a supplementary mean of teaching, or it can be used exclusively by the student as a mean of self-learning in order to enrich his knowledge. In both cases, the main goal should be the knowledge and learning. In this thesis, the main technological design principals of an educational software are presented on which the design of the adaptive teaching system between students – teachers and the courses they teach are relied. Through the life phases of the software requirements for the proper system design, the selection of the appropriate software life cycle model and the best possible user interface manufacturing environments, we will proceed in the development of a system, after analyzing the requirements and the integration of the results and choices that will result from the above, in order to proceed to the development phase and the final system development that will be consistent with the requirements and the needs of the users who will use it, ie students and teachers.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordJavael


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»