dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Νέγκας, Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2016-02-11T06:41:45Z | |
dc.date.available | 2016-02-11T06:41:45Z | |
dc.date.issued | 2013-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8401 | |
dc.description.abstract | Η μουσική θεωρία και η μουσική γενικότερα είναι άλλο ένα γνωστικό πεδίο που προσφέρεται για διδασκαλία μέσω υπολογιστή. Μεγάλο βοήθημα η δυνατότητα αναπαράστασης της σε πολλαπλές μορφές ενώ πολλές θεωρίες έχουν προταθεί για τον τρόπο εκμάθησης της και πολλές εφαρμογές αναπτύχθηκαν από τα τέλη της δεκαετίας του 70 και μετά. Στην βιβλιογραφία δεν βρέθηκε πολυπληθές υλικό το οποίο μοντελοποιεί τον χρήστη ανάλογα με κριτήρια που ανήκουν στον γνωστικό πεδίο. Στην εργασία αυτή προτείνεται μοντελοποίηση χρήστη σε οπτική και ακουστική ικανότητα, μέσα από ένα σύστημα εκμάθησης μουσικής θεωρίας από κείμενο με πολυμέσα και ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών με βοήθεια. Η Μοντελοποίηση γίνεται μέσω δέντρου αξιών δύο επιπέδων με μεταβλητό βάρος και οι τιμές υπολογίζονται από τα σταθερά τους στοιχεία και τη δράση τους στο σύστημα. Επιπλέον οι χρήστες χωρίζονται σε επίπεδα με υπολογιζόμενο βαθμό προσαρμόζοντας τις ασκήσεις στο επίπεδο κάθε χρήστη. Επιπλέον ως σε ένα μεγάλο βαθμό υπάρχει στο σύστημα μεγάλη δυνατότητα για παραμετροποίηση άλλα και προσθήκες από τον εκπαιδευτή-διαχειριστή, μοιάζοντας έτσι με Συγγραφικό Εργαλείο. | el |
dc.format.extent | 108 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.title | Μοντελοποίηση χρήστη σε προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας μουσικής | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Music Theory and Music in general is another cognitive field that can be taught by a computer. Aid to this is Music’s representation potential in multiple forms while multiple theories have been proposed and many applications have been developed since the end of the 70s. Not much has been written about user modeling based on criteria that belong to the specific cognitive field. On this thesis a model of User Modeling using Visual and Aural Capability is proposed, through a Music Theory learning System which provides text, multimedia and multiple choice questions with Help. Modeling is implemented through a two-level value tree with variable weights and the values are calculated from both Users ' Stereotypes and System Interaction to the system. In addition, the Users are divided in levels by a calculated grade and so exercises adapt to each user’s level. Furthermore, Customization and Additions can be made, such as resembling an Authoring Tool. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Μουσική εκπαίδευση | el |