Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜάλλιαρης, Πέτρος
dc.contributor.authorΛυριτζή, Δήμητρα
dc.date.accessioned2016-02-04T10:20:30Z
dc.date.available2016-02-04T10:20:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8340
dc.description.abstractκαι το τουριστικό της προϊόν και τους Ρώσους επισκέπτες που καταφθάνουν κάθε χρόνο σε αυτή. Η Ρωσία αποτελεί πλέον μια πολύ δυναμική και διαρκώς ανερχόμενη παγκόσμια οικονομική δύναμη, που η Ελλάδα καλείται να εκμεταλλευτεί στο έπακρο, προκειμένου να ενισχύσει την ανταγωνιστική της θέση στον τουριστικό κλάδο. Στόχος της εργασίας είναι κυρίως να αναλύσει τα δεδομένα που υπάρχουν αναφορικά με τη σημασία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, σε σχέση με την αύξηση των αφίξεων Ρώσων τουριστών. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται ενδελεχής αναφορά στο ελληνικό τουριστικό προϊόν, στη θέση που κατέχει η χώρα σε παγκόσμιο επίπεδο, όσον αφορά την τουριστική της δυναμικότητα, αλλά και στο πόσο ανταγωνιστική είναι η Ελλάδα, σε σχέση με τις γειτονικές κυρίως χώρες που εσωκλείονται στη λεκάνη της Μεσογείου. Το πρώτο αυτό κεφάλαιο κλείνει με την αποτύπωση της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία έτη, στην Ελλάδα αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα, αναφορικά με την οικονομική κρίση και κατά πόσο αυτή έχει επηρεάσει την τουριστική κινητικότητα των ατόμων. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνεται, σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανάλυση, μια απεικόνιση της Ρώσικης Δημοκρατίας και των πολιτών της. Αναφορά γίνεται στα γεωγραφικά, δημογραφικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά που έχει η χώρα της Ρωσίας. Σημαντικό μερίδιο στην εξέταση του υπόψιν κεφαλαίου λαμβάνει και η περιγραφή του προφίλ των Ρώσων τουριστών, όπου ξέχωρα από την περιγραφή του προφίλ τους, ιδιαίτερη βαρύτητα λαμβάνει και η κατηγοριοποίηση των τουριστών αυτών, λαμβάνοντας υπόψιν διάφορους παράγοντες, όπως το εισόδημά τους, κλπ. Το κεφάλαιο αυτό συνεχίζεται με την ανάλυση του Ρώσικου εξερχόμενου τουρισμού, τις τάσεις που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια, κάνοντας μια μικρή αναδρομή από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου, μέχρι και σήμερα, ενώ συνεχίζεται και με τις προοπτικές που εμφανίζει ο Ρώσικος τουρισμός μέσα στα επόμενα έτη. Τέλος, το κεφάλαιο αυτό κλείνει με τους παράγοντες που μπορεί να δυσχεραίνουν τις όποιες μελλοντικές προοπτικές εμφανίζει ο κλάδος του ρώσικου τουρισμού, επιβραδύνοντας την ανάπτυξή του. Η μελέτη συνεχίζεται με το τρίτο κεφάλαιο, όπου πλέον επικεντρώνεται στη σχέση που υπάρχει μεταξύ των δυο αυτών χωρών, της Ελλάδος και της Ρωσίας, σε επίπεδο τουρισμού. Καταγράφονται στατιστικά στοιχεία για τον ρώσικο εισερχόμενο τουρισμό στην Ελλάδα, ενώ περιέχονται και λίστες με τις απαιτήσεις που φέρονται να έχουν οι Ρώσοι τουρίστες από την Ελλάδα, κατά την επίσκεψή τους σε αυτή, για την περίοδο των διακοπών τους. Το τρίτο κεφάλαιο της μελέτης ολοκληρώνεται με ένα εξόχως σημαντικό και χρήσιμο μέρος, αυτό που αφορά την αξιολόγηση της Ελλάδος, ως τουριστικού προορισμού για τους Ρώσους, μέσα από την απάντηση ερωτηματολογίων. Τα ερωτηματολόγια αυτά δείχνουν τη ζήτηση που υπάρχει από τους Ρώσους τουρίστες για επίσκεψη στην Ελλάδα, αλλά και το πώς αξιολογούν αυτοί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Για την όσο το δυνατόν καλύτερη απεικόνιση των αποτελεσμάτων, που παρουσιάσθηκαν στα τρία πρώτα κεφάλαια, σε θεωρητικό κυρίως επίπεδο, κρίθηκε σκόπιμη και η ανάλυση μιας μελέτης περίπτωσης (case study), ενός ξενοδοχειακού Ομίλου, με εγκαταστάσεις στις περιοχές της Κρήτης, της Ρόδου και της Δυτικής Πελοποννήσου. Στη μελέτη περίπτωσης αναφέρονται όλα όσα σχετίζονται με τον Όμιλο αυτό των ξενοδοχείων (εγκαταστάσεις, προσωπικό, κλπ), αλλά και μια πλειάδα στατιστικών στοιχείων, που αφορούν κυρίως τις αφίξεις που υπάρχουν από Ρώσους τουρίστες, κατά την τελευταία δεκαετία, τα έσοδα που αυτοί επιφέρουν, κλπ. Η μελέτη ολοκληρώνεται με την εξαγωγή συμπερασμάτων που προέκυψαν από την ανωτέρω ανάλυση, αλλά το πλέον σημαντικό τμήμα αποτελούν οι προτάσεις που διατυπώνονται για μελλοντική εξέταση και ίσως και για την προώθησή τους προς κάθε αρμόδιο, ο οποίος θα μπορούσε να βοηθήσει στη βελτίωση των τουριστικών σχέσεων μεταξύ της Ελλάδος και της Ρωσίας.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤουριστική ανάπτυξηel
dc.subjectΤουριστική οικονομίαel
dc.subjectΤουρισμός -- Ελλάδαel
dc.subjectΡωσία -- Σχέσεις -- Ελλάδαel
dc.titleΡώσικη τουριστική αγορά & Ελλάδα : μελέτες & προοπτικέςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis study deals extensively with the relationship between Greece and its tourist product and Russian visitors who come every year to this. Russia is now a very dynamic and constantly rising world economic power, which Greece is required to fully exploit in order to enhance its competitive position in the tourism industry. The aim of the work is mainly to analyze the data in relation to the importance of the Greek tourism product, in relation to the increase in arrivals of Russian tourists. The first chapter is a detailed reference to the Greek tourism product, to position the country in the world in terms of tourist capacity, but also in how competitive Greece, compared to neighboring countries, mainly enclosed in the Mediterranean . This first chapter ends with the depiction of the situation created in recent years in Greece and worldwide, regarding the financial crisis and whether it has affected the tourist mobility of individuals. The second chapter is included in the greatest possible resolution, a depiction of the Russian Republic and its citizens. Reference is made to the geographic, demographic and cultural characteristics with the country of Russia. Major share in consideration of capital takes into account and description of the profile of Russian tourists, where apart from the description of the profile, receive special attention and categorization of these tourists, taking into account various factors such as income, etc. This chapter continues with the analysis of the Russian outbound tourism trends are presented in recent years, making a small flashback to the fall of the Berlin Wall, up to date, while continuing with the outlook presented by the Russian tourism in the coming years. Finally, this chapter closes with the factors that may hinder any future displays of the Russian tourism industry, slowing its growth. The study continues with the third chapter, which now focuses on the relationship between these two countries, Greece and Russia at the level of tourism. Recorded statistics for Russian incoming tourism in Greece, while contained and lists the requirements seem to have the Russians tourists from Greece, during their visit to that for the period of their holiday. The third chapter of the study concludes with a highly important and useful part, what the assessment of Greece as a tourist destination for Russians, through answering questionnaires. These questionnaires show that there is demand from Russian tourists to visit in Greece, and how they evaluate the products and services they receive during the holidays. For the best possible presentation of results, presented in the first three chapters, mainly on theoretical level, it was also appropriate to analyze a case study (case study), a hotel group, with facilities in the areas of Crete, Rhodes and western Peloponnese. In the case study reported everything associated with this group of hotels (facilities, personnel, etc.), but also a variety of statistics, mainly arriving there by Russian tourists in the last decade, the revenue they bring, etc. The study concludes with the conclusions derived from the above analysis, but the most important part were suggestions made for future consideration and perhaps for their promotion to each jurisdiction, which could help improve tourism relations between Greece and Russia.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΜελέτη περίπτωσηςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»