Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση εταιρίας δημοσίων σχέσεων
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διοίκηση και οργάνωση ; Management ; Δημόσιες σχέσεις ; Public relationsΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη εξετάζει κατά πόσο μια ‘boutique’ εταιρία Δημοσιών Σχέσεων που θα παρέχει υπηρεσίες Δημοσίων Υποθέσεων (Public Affairs) και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης αποτελεί βιώσιμη και κερδοφόρα επένδυση στο υφιστάμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Προς αυτή την κατεύθυνση, θα ακολουθήσει εκτενής μελέτη του κλάδου των Δημοσίων Σχέσεων, η οποία θα περιλαμβάνει ανάλυση της γενικής κατάστασης της αγοράς, της πορείας της τα τελευταία χρόνια και των νέων τάσεων που επικρατούν σε αυτήν. Στο ίδιο πλαίσιο, θα παρατεθούν στοιχεία για το μέγεθος της εν λόγω αγοράς (τζίρος, ανταγωνισμός κλπ.), τα επίπεδα προσφοράς και ζήτησης των υπηρεσιών Δημοσιών Σχέσεων, τα κριτήρια επιλογής τοποθεσίας καθώς και των απαιτήσεων που υπάρχουν σε θέματα μάρκετινγκ, τεχνολογίας, υλικοτεχνικής υποδομής και ανθρώπινου δυναμικού. Στη συνέχεια, θα αναπτυχθεί προσχέδιο χρονοδιαγράμματος στο οποίο θα αποτυπώνονται οι σημαντικότερες ημερομηνίες (milestones) που θα αφορούν στην υλοποίηση της επένδυσης. Τέλος, θα ακολουθήσει η χρηματοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση της υπό εξέταση επένδυσης. Μέσα από την ανάλυση των παραπάνω, οι μελλοντικοί επενδυτές θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν κατά πόσο η υπό σύσταση ‘boutique’ εταιρία Δημοσίων Σχέσεων μπορεί να αποτελέσει μια καλή και κερδοφόρα επένδυση.