Επιλογή τόπου εγκατάστασης σημείων λιανικής πώλησης
Store location decision in retailing
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Λιανικό εμπόριο -- Ελλάδα ; Retail trade -- Greece ; Διοίκηση και οργάνωση ; ManagementΠερίληψη
Στην σημερινή εποχή, οι οξείες ανταγωνιστικές συνθήκες απαιτούν την λήψη μιας σειράς κρίσιμων αποφάσεων για την επιχείρηση χωρίς την δυνατότητα ή την ευκαιρία διόρθωσης τυχόν εσφαλμένων επιλογών παρά μόνο με μεγάλο κόστος. Αυτό σημαίνει ότι η επιχείρηση οφείλει να διασφαλίζει κατά το δυνατό την ορθότητα τέτοιων αποφάσεων. Στην κατηγορία αυτή, μία από τις σημαντικότερες αποφάσεις για τις εμπορικές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης είναι και η επιλογή τόπου εγκατάστασης. Η απόφαση αυτή είναι συνήθως τουλάχιστον μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα και μεγάλου οικονομικού και κυρίως εμπορικού κόστους και ως εκ τούτου πρέπει να αντιμετωπίζεται ανάλογα κατά την διαδικασία λήψης της. Η παρούσα μελέτη έχει σαν στόχο να ερευνήσει διεξοδικά το προαναφερόμενο θέμα, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, όσο και εμπειρικά στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας. Στόχος μιας τέτοιας ανάλυσης είναι η αποκόμιση εκπαιδευτικών και επιστημονικών ωφελειών, η σε βάθος ανίχνευση της παγκόσμιας βιβλιογραφίας, η εστίαση σε συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο της επιστήμης του μάρκετινγκ και η συγκέντρωση εμπειριών από την ελληνική πραγματικότητα.