Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜποχώρης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣταμούλη, Ελένη Α.
dc.date.accessioned2015-09-04T09:29:59Z
dc.date.available2015-09-04T09:29:59Z
dc.date.issued2002-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7208
dc.description.abstractΗ σχέση κοινωνίας - επιχείρησης είναι δυναμική. Η επιβίωση της επιχείρησης μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο ευρύτερο περιβάλλον της εξαρτάται από την δυνατότητα της να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες συνθήκες. Στην εργασία αυτή οριοθετείται το περιβάλλον της επιχείρησης, και οι κοινωνικές ομάδες που την επηρεάζουν, καθορίζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την σχέση επιχείρησης - κοινωνίας, τα κρίσιμα σημεία για την εφαρμογή κοινωνικής υπευθυνότητας, τα οποία διαμορφώνουν την στρατηγική της, καθώς επίσης και τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή κοινωνικής υπευθυνότητας. Μία κοινωνικά υπεύθυνη επιχείρηση δεν είναι δυνατό να μην σέβεται το πελάτη και το περιβάλλον. Η περιβαλλοντική διαχείριση αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιβίωση της επιχείρησης, και περιλαμβάνει το περιβαλλοντικό marketing, το οποίο στοχεύει στην αναγνώριση, πρόβλεψη και ικανοποίηση των πελατών και της κοινωνίας με κερδοφόρο και βιώσιμο τρόπο. Με άλλα λόγια καλή περιβαλλοντική διαχείριση και περιβαλλοντικό marketing αποτελούν αιτίες για την διαμόρφωση καλής εικόνας από την κοινωνία για την επιχείρηση και κατά συνέπεια αποτελούν προσεγγίσεις προς αξιολόγηση κατά την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας. Η εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας και η συγκριτική αξιολόγηση αποτελούν μέσα για την αυτοαξιολόγηση της επιχείρησης και για την μεταφορά και υιοθέτηση των καλύτερων πρακτικών, με στόχο την συνεχή βελτίωση και την δημιουργία καλής εικόνας.el
dc.format.extent123el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEconomic Sociologyel
dc.subjectSociety politics -- Economic developmentel
dc.subjectSociology -- Greeceel
dc.subjectΚοινωνιολογία -- Ελλάδαel
dc.titleΚοινωνική συνεισφορά των επιχειρήσεων - προσεγγίσεις στην ελληνική πραγματικότηταel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call301 ΣΤΑel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΟικονομική κοινωνιολογίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»