Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚελεπούρη, Θεοδοσία Η.
dc.date.accessioned2015-09-01T16:46:20Z
dc.date.available2015-09-01T16:46:20Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7067
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο να μελετήσει την επικοινωνιακή στρατηγική διαχείρισης της εθνικής ταυτότητας ενός κράτους, η οποία είναι ευρέως γνωστή ως nation branding καθώς και τις δυνατότητες που προσφέρει στις χώρες / κράτη η εφαρμογή της. Εξετάζει την πορεία εξέλιξης του θεωρητικού πεδίου και τη διασύνδεση της με τις έννοιες brand και branding του τομέα μάρκετινγκ, της ήπιας ισχύος και της δημόσιας διπλωματίας. Παράλληλα, μελετά τα στοιχεία που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της εικόνας και της φήμης ενός κράτους και εμβαθύνει στους στόχους και τα οφέλη της συγκεκριμένης τακτικής. Εξετάζει «το φαινόμενο της χώρας-προέλευσης» (country of origin effect), που στην ουσία πρόκειται για τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στη χώρα προελεύσεως και στο προϊόν / υπηρεσία και πως το φαινόμενο αυτό μπορεί να επηρεάσει την αντίληψη και τη συμπεριφορά καταναλωτών, χωρών ακόμη και εθνών απέναντι σε μάρκες, προϊόντα / υπηρεσίες, χώρες, έθνη. Τέλος, επιχειρεί να αναδείξει τη μεγάλη σημασία που έχει το nation branding για χώρες εν μέσω κρίσης, όπως η Ελλάδα και τη συμβολή της στην ανάπτυξη και ανάδειξη τους στο σημερινό ανταγωνιστικό και θορυβώδες παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectBranding (Marketing)el
dc.subjectPlace marketingel
dc.subjectNational characteristics, Greekel
dc.subjectComparative advantage (International trade)el
dc.subjectΣυγκριτικό πλεονέκτημα (Διεθνές εμπόριο)el
dc.subjectΕθνικά χαρακτηριστικά, Ελληνικάel
dc.titleNation branding - The brand of Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.827 ΚΕΛel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»