Μελέτη σκοπιμότητας - Ίδρυση τουριστικού πρακτορείου στη νήσο Σύρο
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ταξιδιωτικά γραφεία -- Διοίκηση και οργάνωση ; Travel agents -- Management ; Small business -- ManagementΠερίληψη
Σκοπός της παρούσης οικονομοτεχνικής μελέτης είναι να παρουσιάσει τη βιωσιμότητα ίδρυσης ενός τουριστικού γραφείου στη Σύρο. Η μελέτη αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει τη βασική ιδέα της τουριστικής επιχείρησης και το ιστορικό της επένδυσης. Συγκεκριμένα αναλύει τη βασική ιδέα και τη δραστηριότητα του φορέα, την άδεια λειτουργίας του τουριστικού γραφείου, την εταιρική/μετοχική σύνθεση, τα στοιχεία των εταίρων - μετόχων και τέλος το μέγεθος φορέα ενός επενδυτικού σχεδίου. Το δεύτερο κεφάλαιο αναλύει την αγορά μάρκετινγκ και συγκεκριμένα τις οικονομικές επιδράσεις του τουρισμού στην εθνική οικονομία, την ανάλυση κλάδου, την ανάλυση της τουριστικής αγοράς στη Σύρο και συγκεκριμένα τα μερίδια του νομού Κυκλάδων και της νήσου Σύρου αλλά και προβλέψεις για την επόμενη πενταετία, προβλέψεις για την τουριστική κίνηση, για τον εσωτερικό τουρισμό αλλά και τις πωλήσεις εταιριών του κλάδου. Επίσης αναλύονται οι συνθήκες ανταγωνισμού μέσα από τις 5 δυνάμεις του Porter. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά στην τεχνική επένδυση του σχεδίου και συγκεκριμένα στην ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης, στους βραχυχρόνιους και μακροχρόνιους στόχους, στις εναλλακτικές λύσεις για την επίτευξη των στόχων, στην επιλογή αποτελεσμάτων λύσεων, στο οργανόγραμμα της εταιρίας αλλά και στο σύστημα marketing (στοχοποίηση της αγοράς, sales and marketing και προωθητικές κινήσεις, προϊόν, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, τιμή, τόπος, προώθηση πωλήσεων και διαφήμιση). Τέλος το τέταρτο κεφάλαιο μελετά το χρηματοοικονομικό πλάνο δράσης επιχειρώντας μια εισαγωγή στην οικονομική επένδυση ίδρυσης του ταξιδιωτικού γραφείου στη Σύρο.