Ιστοσελίδα εκμάθησης ιστορίας Α' τάξης Γυμνασίου
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ιστορία -- Σπουδή και διδασκαλία (Μέση) -- Μεθοδολογία ; Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση ; Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή ; Εκπαίδευση -- ΠληροφορικήΠερίληψη
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός δυναμικού συστήματος για την εκμάθηση του μαθήματος της Ιστορίας της Α’ τάξης Γυμνασίου. Η εφαρμογή αποτελείται από τη θεωρία του μαθήματος, καθώς και τις αντίστοιχες ασκήσεις με διάφορους βαθμούς δυσκολίας. Υπάρχουν τρία επίπεδα δυσκολίας (Επίπεδο 1 : Εύκολο, Επίπεδο 2 : Μέτριο, Επίπεδο 3 : Δύσκολο). Χρήστες του συστήματος αποτελούν μαθητές και καθηγητές. Ο μαθητής κατά την πρώτη του επαφή με το σύστημα συμπληρώνει ένα αρχικό τεστ και σύμφωνα με τον αριθμό των σωστών απαντήσεων κατατάσσεται στο αντίστοιχο επίπεδο δυσκολίας. Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να μεταπηδήσει επίπεδο, εφόσον ολοκληρώσει όλες τις ασκήσεις του τρέχοντος επιπέδου. Όταν ο μέσος όρος βαθμολογίας του μαθητή κυμαίνεται από 0 έως 33 % τότε κατατάσσεται στο Επίπεδο 1, από 34 έως 66 % στο Επίπεδο 2, διαφορετικά στο Επίπεδο 3. Επιπλέον, ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να διαβάσει την αντίστοιχη θεωρία. Η θεωρία και οι ασκήσεις εισάγονται στο σύστημα από τον καθηγητή.