Ηλεκτρονικό τουριστικό γραφείο προσαρμοστικό στις κρατήσεις εισιτηρίων του χρήστη
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τουρισμός -- Πληροφορική ; Διαδίκτυο (Internet) ; Τουρισμός -- Μάρκετινγκ ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Τουριστικές επιχειρήσειςΠερίληψη
Με την εισχώρηση της τεχνολογίας στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου έχουν αυξηθεί οι ανάγκες του ακρογωνιαίου λίθου των τεχνολογικών εφαρμογών, του διαδικτύου. Η ύπαρξη του διαδικτύου γεννά σε κάθε τομέα ανθρωπίνων δραστηριοτήτων νέα ερωτήματα τα οποία πρέπει να απαντώνται μέσα από λύσεις που οφείλουν να δίδονται σε πραγματικό χρόνο. Εξάλλου μέρος των εργασιών του σύγχρονου ανθρώπου, αν όχι το μεγαλύτερο διενεργείται μέσα από έναν κόσμο που σήμερα ονομάζεται «παγκόσμιος ιστός». Η αξία του, δεν περιορίζεται μόνο στην απόκτηση γνώσεων, τη συλλογή τη σύνθεση και την επεξεργασία πληροφοριών, αλλά σε τρόπους που μπορούν να επεκταθούν τόσο ώστε ο καθέναν να αυτοεξυπηρετείται τόσο σε εργασιακό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Ο σχεδιασμός των τουριστικών δραστηριοτήτων αποτέλεσε το κατευθυντήριο μέσο για την κινητοποίηση και προώθηση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Οι τουριστικές δραστηριότητες εξάλλου είναι σήμερα μία μεγάλη σημαντική ενασχόληση του ανθρώπου. Τα οφέλη του σχετίζονται με θετικές, οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις. Η ανάδειξη των γεωγραφικών περιοχών με βάση τις βιώσιμες στρατηγικές που σχεδιάζονται λαμβάνονται υπόψη από κάθε επαγγελματία στο χώρο του τουρισμού. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί η περίπτωση ενός διαδικτυακού τουριστικού γραφείου και συγκεκριμένα θα αναλυθούν τεχνικές σχεδιασμού του και ανάπτυξης, ενώ θα γίνει αναφορά όλων των εργαλείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Επιπλέον είναι αναγκαίο να αναφερθεί ο ρόλος της προσαρμοστικότητας στον τομέα των διαδικτυακών τουριστικών γραφείων και πως αυτό καθιστά πιο «ανθρώπινη» τη σχέση του πελάτη με το υπάρχον σύστημα.