Η ανάπτυξη ενός τουριστικού προορισμού της ηπειρωτικής Ελλάδας: η περίπτωση του νομού Πιερίας
Master Thesis
Συγγραφέας
Κομπότη, Ελένη
Ημερομηνία
2005-12-10Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Οικονομικές απόψεις ; Τουρισμός ; Πιερία (Νομός) ; ΤουρισμόςΠερίληψη
Σκοπός της μελέτης είναι η παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Πιερίας και η ανάλυση των παραγόντων που διαμορφώνουν την τουριστική ζήτηση και την τουριστική προσφορά. Επίσης μέσα από την μελέτη επιδιώκεται η αναγνώριση και ο εντοπισμός των προβλημάτων- ελλείψεων που υπάρχουν στις τουριστικές υποδομές, ο εντοπισμός των πλεονεκτημάτων της Πιερίας ως τουριστικός προορισμός και η ενδυνάμωση αυτών των στοιχείων. Ακόμη ερευνάται (με την συμπλήρωση ερωτηματολογίων) η συμπεριφορά, η τάση, η στάση, οι ανάγκες και τα χαρακτηριστικά των τουριστών της περιοχής. Ακόμη επιχειρείται η τοποθέτηση της Πιερίας στην τουριστική αγορά, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό και τέλος γίνεται αναφορά στις προοπτικές ανάπτυξης του τουριστικού τομέα. Η εργασία είναι χωρισμένη σε τρία βασικά μέρη. Αντικείμενο του πρώτου μέρους είναι η Παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται, το ευρύτερο περιβάλλον της Πιερίας και τα γενικά χαρακτηριστικά του Νομού. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος δίνεται η σημασία της έρευνας Μάρκετινγκ για τον τουρισμό και παρουσιάζεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας μάρκετινγκ.