Social media marketing
Master Thesis
Συγγραφέας
Καλληδώνη, Άννα - Μαρία Σ.
Ημερομηνία
2014-09-30Επιβλέπων
Πολλάλης, ΙωάννηςΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Internet advertising ; Internet marketing ; Online social networksΠερίληψη
Η καθημερινή χρήση των Social Media, τόσο από ηλεκτρονικούς υπολογιστές όσο κι από τα κινητά τηλέφωνα, τα έχει καθιερώσει πια ως μία δεύτερη παράλληλη ζωή για τον κάθε χρήστη ξεχωριστά. Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη μελέτη της επιστήμης του Social Media Marketing και την εξέταση των κυριότερων ζητημάτων καθώς και της επιρροής που έχει στους χρήστες των Social Media. Ειδικότερα, η παρούσα εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια το περιεχόμενο των οποίων παρατίθεται παρακάτω. Στο πρώτο κεφάλαιο κρίθηκε απαραίτητο να παρουσιαστούν η έννοια, η φιλοσοφία, ο στόχος καθώς και το μίγμα Marketing. Επειδή όμως γίνεται αναφορά σε διαδικτυακούς όρους, έχουν εκσυγχρονιστεί και προσαρμοστεί οι προσεγγίσεις τους ώστε να αναφέρονται σε ηλεκτρονικά μέσα. Στη συνέχεια του κεφαλαίου, θα παρουσιαστεί η χρήση του διαδικτύου από τους Έλληνες χρήστες. Στο επόμενο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή τα Social Media. Η ανάλυση είναι περιεκτική και στοχευμένη ώστε ο αναγνώστης να μπορεί να γνωρίζει τους όρους αλλά και τις διαφοροποιήσεις αυτών. Θα γίνει αναφορά στο περιεχόμενο αλλά και στους στόχους της κάθε πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. Κλείνοντας θα αναφερθούν οι βασικότερες ιστοσελίδες καθώς και οι χρήστες τους. Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται και η ανάλυση της έννοιας του Social Media Marketing. Παρουσιάζονται όλες εκείνες οι αρχές που διέπουν τον κλάδο αυτόν. Επίσης, δίνεται έμφαση στη στρατηγική που επιλέγουν οι επιχειρήσεις αλλά και στον σημαντικό ρόλο του Engagement μεταξύ φίρμας και καταναλωτών. Στο τέταρτο κεφάλαιο, εξετάζονται οι στατιστικές έρευνες που έχουν γίνει τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο της χρήσης των Social Media από καταναλωτές. Επιπλέον, θα προσεγγιστούν οι τύποι καταναλωτών και οι τρόποι που το Social Media Marketing οφείλει να τους προσεγγίσει. Στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας, θα παρουσιαστεί η συσχέτιση που έχουν οι πλατφόρμες των κινητών τηλεφώνων με την επιρροή του Social Media Marketing στη ζωή μας. Θα αναλυθεί η σχέση που έχουν και πως η ανάπτυξη του ενός επιφέρει αλλαγές και στην ανάπτυξη του άλλου. Κλείνοντας παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από την εν λόγω έρευνα αλλά και ερωτήματα που εγείρουν την ακαδημαϊκή βιβλιογραφία.