Η στρατηγική της εφοδιαστικής αλυσίδας με βάση την ιδιομορφία του προϊόντος από την πλευρά των logistics
Master Thesis
Συγγραφέας
Μπουρίκας, Ιωάννης
Ημερομηνία
2005-12-26Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Business logistics ; LogisticsΠερίληψη
Η συγγραφή της συγκεκριμένης εργασίας περιλαμβάνει τρία βασικά κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο εστιάζεται στην ανάπτυξη της σχέσης μεταξύ Στρατηγικής Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Μέτρων Απόδοσης, Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η χρησιμότητα των μέτρων απόδοσης στην αξιολόγηση της εφοδιαστικής αλυσίδας συνολικά και της μεμονωμένης επιχείρησης. Ακόμη επιχειρείται η παρουσίαση της σχέσης του management και των μέτρων απόδοσης κα της σχέσης της επιχειρησιακής απόδοσης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται τα διαθέσιμα συστήματα μέτρησης απόδοσης, παρουσιάζονται συμβουλές για την επιλογή κατάλληλων μέτρων απόδοσης και οι διαθέσιμες μέθοδοι για να τεθούν στόχοι απόδοσης, Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην έρευνα που έγινε στις ελληνικές εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις σχετικά με τη στρατηγική της εφοδιαστικής αλυσίδας με βάση την ιδιομορφία του προϊόντος. Συγκεκριμένα, περιγράφεται η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας και αναλύονται τα σημαντικότερα αποτελέσματα που προέκυψαν από την στατιστική επεξεργασία των στοιχείων ανά κλάδο παραγωγής.