Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΚωτσάκη, Παναγιώτα Σ.
dc.date.accessioned2014-03-26T10:59:29Z
dc.date.available2014-03-26T10:59:29Z
dc.date.issued2014-03-26T10:59:29Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5735
dc.description.abstractΗ σύγχρονη κοινωνία, η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως κοινωνία της πληροφορίας, παρέχει δυνατότητες για εκπαίδευση και μόρφωση, αλλά, ταυτόχρονα, απαιτεί γνώσεις και ικανότητες χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.). Ιδιαίτερα ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι ικανός να εκμεταλλεύεται επαρκώς τις δυνατότητες των νέων τεχνολογικών μέσων, ώστε να βελτιστοποιούνται τα μαθησιακά και τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Η ευαισθητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού των σχολείων, καθηγητών και μαθητών, στη χρήση των νέων τεχνολογιών και η παροχή σε όλους των αναγκαίων βασικών γνώσεων και των απαραίτητων δεξιοτήτων, αποτελεί πρωταρχικό και κρίσιμο παράγοντα για την απρόσκοπτη πρόσβασή τους στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διδασκαλία της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών, καθώς και η εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση των ηλεκτρονικών και οπτικοακουστικών μέσων και μέσων επικοινωνίας, πρέπει να αποτελούν μαθήματα βασικής παιδείας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Με την αφορμή αυτή γεννήθηκε η σκέψη για την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού το οποίο να χρησιμοποιηθεί σαν βοηθητικό υλικό για το μάθημα των Μαθηματικών της Β’ Δημοτικού. Το θέμα της παρούσας διπλωματικής είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού, με την χρήση της πολυμεσικής εφαρμογής Adobe Director 11.5, το οποίο είναι βασισμένο στο τετράδιο εργασιών των Μαθηματικών των μαθητών της Β’ Δημοτικού όπως αυτό περιγράφεται στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών του Υπουργείου Παιδείας. Τέλος το λογισμικό αξιολογήθηκε από τους μαθητές και τους δασκάλους του 11ου και 12ου Δημοτικού Σχολείου Τριπόλεως με την συμπλήρωση κατάλληλα επεξεργασμένων ερωτηματολογίων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια
dc.subjectΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία
dc.subjectIntelligent tutoring systems
dc.subjectΜαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.titleΕκπαιδευτικό λογισμικό: μαθηματικά Β' δημοτικού
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5735
dc.identifier.call510.78 ΚΩΤ
dc.description.abstractENModern society, which could be described as “information society”, provides opportunities for training and learning, but at the same time requires knowledge and skill usage and utilization of opportunities that Information and Communication Technologies (ICT) offer. Especially the educational must be capable of adequately exploits the ability of new media technologies, in order to optimize learning and educative effects. The awareness of human resources of schools, teachers and students, using new technologies and providing to all the necessary basic knowledge and essential skills, constitutes primary and critical factor for an unfettered access to the Information Society. Teaching of Informatics and new technologies as well as the familiarization of students with the use of electronic and audiovisual and media means should constitute basic educational courses at all educational levels. On this occasion, the idea to create an educational software which can be used as supplementary material for Mathematics of B grade was born. The subject of this assignment is the creation of an educational software, using multimedia development software Adobe Director 11.5, which is based on the Mathematics school book of the B’ class of Elementary schools as described by the analytical curriculum of the Ministry of Education. Finally the software was evaluated from the students and the teachers of the 11th and 12th Elementary School of Tripoli through the completion of appropriate questionnaires.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»